aynı şeyi bende yaşadım satın alırken.Dedim ki bankamatikten para gönderdim ama açıklama yoktu. 2 gün cevap gelmedi.Telefonu aradım açan eden yok.Erhan a özel mesaj attım.E ne diyelim ödeme yaptıysan demiş. Hani ödeme aldık falan bişi deseniz iyi olurdu dedim cevap ne gelse iyi cevap gelmedi ki

Kasıntı insanlarmısınız nesiniz anlamadım ki ? Sanki marketten sigara alan 12 yaşında çocuk muamelesi görüyoruz.


Öncelikle belirteyim, bir TrendWP müşterisi değilim. Tamamen gözlemlediklerimi aktarıyorum. Genel olarak lisans değişimi falan konularında tamamen TrendWP'nin yanında olsam da alıntı olarak yazdığım bu olay bana yapılsa tepkim ağır olurdu. Her şeyden önce karşıdaki insana hitap ediş şekli çok önemli. Oradaki kişi bir hizmet almak karşılığında ödeme yapıyor ve aldığı cevap umursamazca bir tavırda. Belki bu tutum sonucunda şimdilik 1-2 müşteri kaybedersiniz ama ilerisi için bu kayıplarınız tahmin edemeyeceğiniz kadar büyük olur.

Nacizane görüşüm, madem bu kadar geniş çaplı bir işe girişildi, ve gelirleri de tahmin ediyorum iyi gidiyor, destek hattının profesyonellere bırakılması.