tolhur adlı üyeden alıntı

Bende mağdurlar arasındayım. Öncelikle hepimize geçmiş olsun. Telaşa kapılmayın, yanlış aksiyonlar almaktansa bu krizi doğru yönetmeye odaklanın. İlgili firmanın bugün yapacağı açıklamayı beklemeliyiz. Bu süre içerisinde ICANN şikâyetlerinizi oluşturmayı unutmayın. ICANN süreci oldukça uzun sürebilir, bu nedenle önceliğimiz firmanın çözüm bulmasını umut etmek olacak. Yaşanan bu krizde ciddi kayıpları olan arkadaşların öfkesini anlıyorum ancak işi yokuşa sürmektense çözüm odaklı aksiyon almanın önemli olduğunu hatırlatmak isterim. Maalesef şuan için godaddy park sayfasına yönlenen domainlerin kurtarılma şansını şahsi olarak çok zayıf görüyorum. ICANN süreci nasıl ve ne zaman sonuçlanır bu durumda bir muamma. Teknoclouds bugün sorunu çözmek için toplantılar yapacağını, farklı sağlayıcılar aracılığı ile soruna en kısa sürede çözüm üretmek için uğraştığını hepimize zaten bildirdi. Şuan için yapmamız gereken tek şey ICANN şikayeti oluşturup 1-2 gün daha gelişmeleri beklemek olacak. Şuanda firma içi transfer, firma dışı transfer, domain yenileme, destek talebi oluşturma gibi panel özellikleri pasif durumda. Bu sizi telaşa vermesin, whois bilgileri hala bizim adımıza. Dediğim gibi bende sizler gibi kayıp yaşayanlardanım, ancak sakin kalıp çözüme ulaşmaya odaklanmamiz gerek. Burda amacım firmayı savunmak değil, mağduriyetin giderilmesi için doğru ilerlemeyi önermektir.

Bu krizin en kısa sürede çözüleceğine inanmak istememe rağmen, Godaddy park sayfasına çekilen domainler için gidişatın tam olarak bir belirsizlik içinde olduğunu da eklemek isterim.

Hepimize geçmiş olsun


Dün park sayfasında olmayan domainlerim bugün park sayfasında. Yani her geçen gün lehimize işliyor..