Edit: Ertesi sabah moov genel müdürlükten Tülay Hanım tarafından dönüş yapıldı. İncelemenin başlatıldığını ve gün içerisinde tekrar dönüş yapacağını ifade etti. Öğleden sonra sigortanın ekspertizi aradı ve eksik evrak ulaştı tarafıma dedi ve karşı tarafın ruhsatını istedi. İnceledikten sonra süreci sigortadan devam ettireceğiz, herhangi bir yansıtma durumu söz konusu olmayacak yazdı. Ardından tekrar moov genel merkezden aradılar. Tarafıma bir yansıma yapılmayacağını ve kaza sonrası fazladan geçen dakikalar için ücret iadesi yaptılar. Belgeleri eksiksiz ilettiğim ve prosedüre uygun hareket ettiğim için bu tarz bir hasar durumunda firma olarak kesinlikle müşterilerimize yükleme yapmayız dediler. Sürece sigorta ile devam edeceğiz dediler. Kusur olarak yüzdelik bir dilim olup olmadığını sordum, böyle bir bilgi iletilmedi. Sadece size bir fatura yansıtılmayacak, süreç sigorta tarafından devam ettiriliyor dediler. Kurumsal firma ile çalışmanın iyi taraflarından birisi oldu diyebilirim. Teşekkürler moov by garenta.



Edit2: Şikayet var platformu üzerinde ki şikayetlerden bahsettim. Bizzat kendisinin takip ettiğini söyledi. Peki orda ki yansıtma durumları nedir insanlar hep şikayet etmişler dedim. Cevabı şu oldu; Bize kaza sonrası tek taraflı kazalarda polis tutanağı ve alkol raporu getirmeyen kullanıcılarımıza hasarı sigortadan temin edemediğimiz için doğrudan yansıtmak zorunda kalıyoruz, aynı şekilde çift taraflı kazalarda gerekli evrakları ve kaza tespit tutanaklarını tutmayan kullanıcılara yine aynı şekilde kaza bedeli yansıtırız. Tüm bunların dışında ise araca binerken kontrol etmeyen daha sonra indikten sonra bize hasar bildiren kullanıcılara mecburen fatura etmek zorunda kalmaktayız dedi.



Özetle güvenilir kurumsal araç kiralama firmalarında kaza sonrası bildirip, istedikleri evrakları eksiksiz doldurursanız başınız ağrımayacaktır..



Teşekkürler MOOV | GARENTA