9 mayısta hepsiburada üzerinden samsung galaxy tab s5e tablet aldım. Doğan ticaret diye bir mağazadan. Tablet geldi 2. Gün kendi kendine kapanmaya başladı. Uykuya geçiyor belli bir süre açılmıyordu. Bende iade yerine servise göndermeye karar verdim. Garantisi vardı.

 

Samsung çağrı merkezini aradım. Bana en yakın servisi istedim gönderdiler. Bdh bilişim diye bir yer. 

 

Tableti baya sardım gönderdim. Bana 2 gün sonra kullanıcı kaynaklı diye ücret gönderdiler 2500 tl. Fakat gönderirken 5 kişi birden vardı tablette hiçbir eğrilik ve darbe yoktu. Fotoğrafları istedim kargodan servise geldiğinde fotoğrafınız var mı diye göndermediler bana. Ben şimdi nasıl bir yol izlemeliyim ? Tableti geri istedim artık çünkü 2500 tl veremem onarım için. Garamtili bir için ne alaka yani ?

 

 

Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı ? Tüketici mahkemesine mi vermeliyim ?