hostbac adlı üyeden alıntı

Merhaba @onursari 

Eposta adresinize bir çok kez domain transfer kodu tarafımızca gönderilmiştir gönderi alamama konusunda sadece sizlerle problem yaşamaktayız biz sadece domaininizi sizin adınıza tesçil ettik whois bilgileri sizin üzerinize domaini zaten bizim kendi adımıza kullanmamız gibi bir durum söz konusu bile olamaz sizlere daha da iyi hizmet verebilmek için sistemlerimizde yenileme çalışmaları yapmaktayız .

Müşteri konusunda da bizden hizmet alan pekçok müşterimiz bulunmaktadır bir yıllık ücretsiz kullanım hakkınız devam etmektedir

 

 E-mail adresim doğru. Mail adresime her gün onlarca mail düşüyor ancak nedense sizin "gönderdiğiniz" domain transfer kodu tarafıma ulaşmıyor. Beraber denedik ve gördük ki "gmail" kullanarak da tarafıma kodu gönderemediniz. Size kaç kere söylediğimi hatırlamıyorum ancak Atak Domain, yani domaini kayıt ettiğiniz kuruluşla iletişime geçip problemi çoktan çözebilirdiniz. Ki mail gönderme probleminin sitenizden (hatalarla dolu) kaynaklandığını düşünüyorum çünkü sitenizde e-mail onaylama butonuna onlarca kez farklı günlerde basmama rağmen hiçbir şekilde onay mailini mail kutumda göremedim. Ücretsiz hak vurgusu yapmışsınız ancak bu ücretsiz hakkı sanki ben istemişim de almışım gibi yazmışsınız. Bunun nedeninin günlerce sitenize ve hosting'e bağlı olan websiteme ulaşamadığımdan olduğunu da belirtmek isterim. Sistemlerinizde her gün çalışma yapıyorsunuz ancak 7/24 (sözde) iletişime geçmeye çalışmama rağmen whatsapp'tan size ulaşmak için 4-5 mesaj atmak zorunda kalıyorum. Nedense sadece bu ay 3-4 kere hosting hizmetimin durdurulduğunu da belirtmek isterim. Domain yenilemesini yapamadım diye hosting yenilemek istedim ancak bu sefer de domainin nameserverlarını güncelleyemedim sürekli bakım yaptığınız sitenizden. Umarım bir an önce çözüme kavuşturursunuz da kurtulurum her gün size dil dökmekten.