Merhaba ;
1- Bilgisayarınızın keylogger yemiş olma olasılığını düşünerek ; temiz bir format ve arkasından reseller root hesabı ve resellerdeki siteler dahil tüm şifreleri değiştirip, sorun yaşadığınız bir sitede düzenleme yapıp tekrar dener misiniz ? Eğer halen devam ediyorsa site dosyalarını incelemek lazım.
Ek olarak sunucuda bir açık olabilir ve hesaplar arası geçiş sağlıyor da olabilirler eğer cagefs yok ise.
Öncelikle bu saatte zaman ayırıp yardım ettiğiniz için teşekkürler, keylogger kısmını en sona bırakmak istiyorum açıkçası uzun zaman olmadı lisanslı win11 kuralı ve firewall her daim açık elbette buna rağmen olabilir ancak format atmak şuan için son çare diye düşünüyorum. Reseller root hesabımın parolasını değiştirdiğimi zaten mesajımda belirttim ancak altındaki diğer 10 siteyi tek tek değiştirmedim açıkçası, değiştiririm. Sunucuda açık olma ihtimalini pek düşünmüyorum çok saygın bir firmayla çalışıyorum 14 senedir. Ayrıca açık var mı ben bunu anlayamam destek bileti açarak sorsam ne cevap geleceğini de az çok biliyorsunuz. Hiç bir firma evet açık var biz de demiyor. İlk diyecekleri kullandığınız yazılımları inceleyin sunucu kaynaklı bir sıkıntı bulunmamakta :)