İdeaSoft, Songül ÇOBAN ile röportaj yaptık..
IdeaSoft internet dünyasında ne zaman hizmete başladı ve kurucusu kimdir?
İnternet sektöründe 2005 senesinden bu güne var olan IdeaSoft, Akıllı E-Ticaret paketlerini 2007 yılından günümüze işletmelere ve e-ticaret girişimlerine hizmet vermektedir. Gelişen sektör ve değişen dinamiklere bağlı olarak hedefleri doğrultusunda yazılım çözümlerini geliştirmektedir. IdeaSoft’un kurucu ortakları; Seyhun Özkara, Fatih Çalışkan ve Kerem Kaya’dır.
IdeaSoft bünyesinde toplam olarak kaç adet çalışan barındırıyor?
IdeaSoft; Yazılım ve Ar-Ge, Tasarım, Satış, Teknik Destek, İnsan Kaynakları, Finans ve İdari İşler, Müşteri hizmetleri departmanlarında toplam 50+ çalışanı bulunmaktadır. (2012 Eylül)
İdeasoft’un sunduğu e-ticaret yazılımları hakkında bir bilgilendirme yapabilir misiniz?
İdeasoft’un sunduğu yazılım çözümleri şu an 5 ayrı pakette sunulmaktadır. İhtiyaca ve bütçeye göre değişik özelliklere sahip bu paketler ; Lite, Pro, Entegre, Enterprise ve Platinium olarak tercih edilebilmektedir. E-Ticaret yazılım çözümlerinde IdeaSoft; müşteri odaklı, profesyonel, pratik, gelişime açık ürünler sunmaya önem vermektedir.
Sosyal Medya, Arama Motorları , Ürün Tedarikçileri, Muhasebe Programları, Alternatif Ödeme Seçenekleri ile sürekli etkileşim halinde olan yazılımlara imza atan IdeaSoft, bunun yanında E-Ticaret’e yön veren özgün modüller geliştirerek müşterilerine en çağdaş sanal mağazacılık anlayışını sunmaktadır.
Paketlerinde sunduğu özelliklerin yanı sıra, dikkat çekici ve başarılı tasarım paketleriyle de müşterilerini her zaman memnun etmeye odaklı çalışmalarını sürdürmektedir.
IdeaSoft şuan bünyesinde kaç adet e-ticaret platformu barındırıyor?
IdeaSoft Akıllı E-ticaret Paketleri ile 3000+ müşteriye aktif olarak hizmet vermektedir. Diğer ürünleri ile toplanda 6000′in üzerinde işletmeye hizmet sunmaktadır.
Bakıldığında Referanslarımız sayfasında tanınmış kişiler ile çalıştığınız görülüyor, müşterilerinize verdiğiniz bu hizmet sürecinde karşılaştığınız problemler ve zorluklar nelerdir?
İdeasoft’un hizmet anlayışının önemli bir parçası olan “Sıfır Sorun” ilkesi , tanınmış olsun ya da olmasın tüm müşterilerimiz için geçerlidir. Müşterilerimizle yaşadığımız dialogları bir soruna dönüştürmeden , çözüm üretimine yönelik bir hizmet sunduğumuz için karşılaştığımız vakaları bir zorluk ya da probleme dönüşmeden önce aşabiliyoruz. Satış sonrası sürekli müşterilerimizle iletşim halinde olan Teknik Destek ekibimiz ve Müşteri Temsilcilerimiz ile, sanal mağaza yöneticilerinin sordukları soru ve yaşadıkları sıkıntılara hızlı çözümler sunabiliyoruz. E-Ticaret girişimcilerinin yaşadıkları sıkıntılar ve duydukları ihtiyaçlara yönelik olarak şekillendirilen ve donatılan Destek anlayışımızla, gerek yazılı gerek telefon yoluyla tüm müşterilerilerimizin taleplerini değerlendiriyoruz.
Müşterilerinize verdiğiniz e-ticaret yazılımı harici başka hizmetler mevcut mu?
Şu an için İdeasoft bünyesinde E-Ticaret yazılımı ve buna bağlı yazılım geliştirmeleri dışında ek bir hizmet sunmuyoruz, bildiğimiz işi en iyi şekilde yapmaya çalışıyoruz. Aynı şekilde geliştirdiğimiz ve hizmete sunduğumuz farklı projelerimiz, ürünlerimiz de yine E-Ticaret üstüne hazırlanıyor.
Kaynak: http://www.umutturkumdeyen.com/blog/ideasoft-roportaj/