Arkadaşlar Memory nin verdiği bilgilere ilaveten Evimden E-Ticaret için 2 Ay önce yaptığım gerekli bütçe araştırma bilgilerini sizlerle paylaşmak istedim.

100-150 TL/Bir sefer Kuruluş işlemleri için muhasebecinin aldığı ücret
100-150 TL/Her Ay Muhasebeci ücreti
23 TL/Her Ay Katma Değer Beyannamesi damga vergisi Satış olsa da olmasa da beyanname verilmek zorunda
310 TL/Her ay Gelir mükellefi olunduğu için zorunlu olarak eski adıyla BAĞ-KUR yeni adıyla Sosyal Güvenlik Kurumuna prim ödenmesi gerekiyor
35 TL/Üç Ayda bir Geçici Vergi Beyannamesi Damga Vergisi
23 TL/Üç Ayda bir Muhtasar Beyannamesi Damga Vergisi iş yeriniz evde olsa boş olarak verilmek zorunda
35 TL/Yıllık Gelir Vergisi Beyannamesi + Yıllık Kazancınızın vergisi
150 TL Yaklaşık Fatura Bastırma maliyeti
15 TL Firma Kaşesi
100 TL Esnaf veya Ticaret Odasına kayıt ücreti (Kayıt zorunludur) Her yıl da aidat ödenir
..... Munzam Aidat Yıllık kazancınız üzerinde binde/x nispetinde odalar tahsil eder.
150-300 TL/Yıllık Muhasebe kayıt defter noter tasdik ücreti

Sadece Vergi dairesine merhaba demeniz için bir kereye mahsus masraflar dahil 1000-1500 gibi nakit paraya ihtiyaç oluyor.

SANAL POS Kısmını yeni çıkan ödeme sistemi firmaları ile aşabilirsiniz (Payu) sektörde 5-6 firma var google dan araştırabilirsiniz. Aylık 60 TL karşılığında Tüm bankaların sanal poslarına sahip olup 12 aya kadar taksitli satış yapabiliyorsunuz 7. günde hesabınıza ödeme yapılıyor vergi mükellefi olmanız yeterli.

Çalışma Hayatında Herkese Başarılar Dilerim.