Uydunet'i komşumuz kullanıyordu, şu anda durum nedir bilmiyorum ama, kablolu TV ne zaman kesilse Uydunet de kesiliyordu; ve kablolu TV zaman zaman aşırı kesintiler yapıyor.
SuperOnline ok'ledim, geçiş yapacaktım, son araştırayım dedim herkes memnun ama... Bir baktım ki, bazı bölgelerdeki kesintiler 14 saatte onarılamıyor. Bunu müşteri temsilcisine söylediğimde, bana müdürlerinin telefonunu vermeye söz verdi, kesintiyi o düzeltecekmiş :) Bu kadar basit mi?
*****'ten memnunum. Malum pek çoğumuzun işi internetle. Kimileri bunu ek iş olarak yapıyor; ama ben tamamen iş olarak benimsedim. Arkadaşlar iyi yönünden düşünün, şöyle bir örnek vereyim: telefonla, 500 dakika konuşuyoruz, 2000 mesaj gönderiyoruz, sınırsız internet 2 GB'tan sonra hız yavaşlıyor, aylık 34 TL... Sınırsız internet kullanıyoruz, kazancımızı da ondan elde ediyoruz. 63 TL vermişiz çok mu?
Daha önce de belirttiğim gibi ben taahhütteyim, 39 TL'den devam bir süre daha. Şu anda ne ödendiğini bilmiyorum NETLİMİTSİZ'e, ama, 59 TL yazmıştınız sanırım. 4 TL'lik bir zamdan söz ediyoruz. Benzine her gün zam geliyor nerdeyse, yapacak birşey yok olumlu tarafından bakmak gerektiği düşüncesindeyim. ***** tekel değil ki isteyen farklı bir firmaya geçebilir.