prisoner adlı üyeden alıntı

Geçenlerde bir kitap almıştım 15 gün tedarik edemediler. Neyse sorun bu değil tabi ki olabilir böyle bir şey.

Neyse siparişimi iptal etmişler. Ben de bir bilgilendirme maili almak isterdim gibisine bir mesaj attım. Çünkü ben hala ürün tedarik sürecinde diye biliyordum. Gelen cevap ise "ürün isteğiniz üzerine iptal edilmiştir". Ben de ben öyle bir şey demedim ki siz ne dediğinizin farkındamısınız dedim.

Sonraki mail de ise aldığım ürünün tedarik edilemediği ve diğer aldığım KPSS kitabının yarın kargolanacağı tarzında bir mesaj vardı. Halbuki mesajın başında da dediğim gibi ben bir kitap sipariş vermiştim.

Tabi ki sinirlendim biraz:). Bir mail daha geçtim. En sonunda anlatabildim kendimi ve bir daha da kolay kolay alışveriş yapmam heralde oradan.

Müşteri hizmetleri biraz lakayt geldi bana sadece bu. Her defasında sipariş numaramı yazmama rağmen başkalarının siparişlerinden bana bahsetmeleri kadar saçma bir şey olamaz düşüncesindeyim.

Şahsi fikrim tabi ki bu.

Biraz uzun oldu kusura bakmayın arkadaşlar:).


gerçekten şansızlığınıza denk gelmiş :D ben alışverişi hep oradan yaparım, tabi mağazalarından. internet üzerinden verilen hizmet ile ilgili sorunlardan yeni haberdar oldum :)