yazılanlar ne kadar doğru ne kadaryanlış onu tartışmıycam.

konumuz logo ise burda koyulan örnekleri değerlendireyim.

logonun her iki örneğinde de "internet" kelimesinde "r" ve "n" harfleri arasında yeterli boşluk olmadığı için okunmada zorluk çıkıyor "m" gibi olmuş iki harf birleşince.

yine ilk örnekte "dream" yazısı boyutu ve fontu açısından çok kaba ve yeri de ayarlanmamış.

ikinci örnekte "dream" için seçilen font zaten harf içindeki boşlukları okunmayı zorlaştırıyorken birde gölge eklemeniz yine okunmayı zorlaştırıyor. Bu anlamda içerdeği hatalarla ikinci logo da çözümden ziyade çözümsüzlük örneği olarak duruyor.

sonuçta logonun ucuz veya palahı olması satın alan kişiyi ilgilendirir ama logonun grafik taslarım açısından hatalı olması olumsuz bir imaj oluşturur. Yani kimse logo kaça yapılmış onu düşünmez zaten bilemez de .

En iyi öneri logoyu yaptıracağınız kişinin portfolyosunu iyi değerlendirip güven uyandıran bir tasarımcıya başvurmanızdır diyebilirim.





güvenlik kodlarını okuyamadığınızda ne kadar rahatsız olduğunuzu hatırlayın, işte okunamayan bir logo da aynı şekilde bakanı rahatsız edebilir