Google'ın kullanıcılarına sunduğu bu hizmeti yerden yere vuran Microsoft, açtı ağzını yumdu gözünü!

Yeri geldiğinde adeta cadı kazanına dönen web sitesi savaşlarına bir yenisi daha eklendi. Google'ın online alışveriş politikasını yerden yere vuran Bing, bu konuda kullanıcıları "aydınlatmak" için bir de kampanya başlattı: "Don't Get Scroogled!"

Scroogled.com adresinden Google Shopping'i eleştiren site, arama devinin kullanıcılara sunduğu sonuçların, reklam verenlerin ödediği miktara göre şekillendiğini savunuyor.

Bing pazarlama kurulu başkanı Mike Nichols, Google'ın yeni yıl için hazırladığı alışveriş seçeneklerine karşı kullanıcıları böyle uyardı: "Google Shopping size aradığınız ürünle ilgili en alakalı sonuçları göstermek yerine, önceliği reklam verenlerin ne kadar ödediğine veriyor. Dolayısıyla sonuçlar en çok ödenenden en aza doğru sıralanıyor."

Google'ın söz konusu alışveriş politikasını dürüst bulmadığını belirten bir başka Microsoft sorumlusu, Google Shopping'de beliren sonuçların aslında birer ücretli reklamdan ibaret olduğunu söyledi.

Chip