AhmetYılmaz adlı üyeden alıntı

Anahtar kelimeler için açtığınız footer linkleri içeriğinde 1000 karaktere (Boşluklar dahil) en fazla 3 vurgulama yapmalısınız. Elbette bir içerikte 10 tane de olur, fakat buradaki kasıt genel. Genel ortalamanızda 1000 karakter başına düşen vurgulama sayısı 3 olmalı. Sizde daha fazla var. Dolayısı ile arama motorları için yaptığınız anlaşılıyor. İki türü vardır bunun,

1-Arama motorları için yapılanlar
2-Yapılması gerekenler

Arama motorları için yapılanlar : sitemap, robots.txt dosyaları, metalar
Yapılması gerekenler : Kaliteli içerik

Siz içeriği arama motorlarına göre dizayn etmişsiniz. Arama motorları sadece temelde istediklerimi yap gerisini bana bırak der. Bana özel birşey YAPMA! Bu yüzden kaliteli, ama olabildiğine doğal bir site olması için çalışmalısınız.

Default resimlerin ya adını değiştirin, ya herhangi konuya vakıf bir resim ekleyin. (960 px - 360 px'ler)

İletişim kısmı mail adresinizde google;

webmaster@domain.uzantı
admin@domain.uzantı
info@domain.uzantı gibi adresleri okuyabiliyor. Bu yüzden bunlardan birini ayrıca iletişim kısmına ekleyin.

Ürün hizmet satışı yapan sitelerde ayrıca kullanıcı sözleşmesi olmak zorunda. Sitenize kullanıcı sözleşmesi ekleyin.

Google arama sonuçlarında yerel aramaları baz almaya başlıyor. Bu yüzden hangi illerde çıkmak istiyorsanız o ilin alan kodunu sitenizde bulundurun.

Siteniz henüz otorite konumunda değil, bu yüzden robots.txt dosyası oluşturun.

Siteniz için ücretsiz backlinkler alın. (Profil backlink hariç)

Anasayfada kullandığınız slider'i kaldırın. O slider çok fazla yoruyor sistemi, ayrıca Türkiye'ye hitap eden kıstaslara sahip değil.

Çıkmanız muhtemel olmayan kelimeleri linklendirmeyin. Genel iç link gücünüz bölünüyor. Bu yüzden muhtemel kelimelere iç linkleme yapmalısınız. Örneğin sitenizde banka kelimesi geçiyor ve link verdiniz belki çıkarım diye. Bu kelimeye 4 yerde link verdiğinizi düşünelim. 6 yerde de halı yıkama kelimesine link verdiniz. Buna göre;

10/10=1
10-6=4
10-4=6

Halı yıkama kelimesi gücü 6
Banka kelimesi gücü 4

Banka kelimesi gücü 10 bile olsaydı şu durumda bu kelimede 1. olamazdınız.
Ama halı yıkama kelimesindeki gücünüz 6 değilde 10 olsaydı kayda değer bir sıramala alırdınız. Gereksiz kelimelere iç link vererek asıl ana kelimenizin gücünü aşağı çekersiniz. Bu yüzden Çıkmanız muhtemel olmayan kelimelere iç link vermemeye özen gösterin

İç postların devamını kullanıcıya sunmanız gerekir. Buraya tıklayınca ne olacağını kullanıcının bilmesi gerekir. Ve google her dili tam anlamı ile ya çözememiş ve algoritmasına ekleyememiş, yada eklemek istemiyor veya algoritmayı yavaşlatmak istemiyor bilemiyorum ama sonuç itibari ile özet postlarda devamını gör diyemezsiniz otorite site değilseniz. Defaulttur ve devamını oku yazmanız gerekir. Buradaki devamını kelimesinin herhangi bir işlevi yoktur. Önemli olan "oku" kelimesi var mı yok mu? buna bakar, bilhassa yeni sitelerde. Bu yüzden bu kısmı "devamını gör" değilde, "devamını oku" şeklinde değiştirmenizi öneriyorum.

Bu aşamalardan sonra tekrar sitenizi inceleyebiliriz hatırlatırsanız



walla hocam çok teşekkür ederim vakit ayırıp incelediğiniz için tüm bu bilgileri uygulayacağım. gerçekten çok yararlı bir yazı oldu benim için