MrAuTHoR adlı üyeden alıntı

Bence bu tarz sistemler arasında en iyisi Facebook sayfasında beğenilen her ürünün mağazalardaki askılarında o ürünü kaç kişinin beğendiği gerçek zamanlı olarak gösterilen sistem. Yani siz mağazaya gittiğinizde almayı düşündüğünüz ürünün kaç kişi tarafından beğenildiğini görerek karar vermeniz daha da kolaylaşıyor.

Bu sistemi Türkiye'ye getiren teknoloji firması ve kullanan mağazacılar paraya para demez.

Ayrıntılı Bilgi: http://www.yazarbk.com/gercek-zamanli-elbise-begenme-sistemi.html


Belki teknoloji ürünü olarak bu dediğiniz gerçekleşebilir. Çünkü günümüz teknolojisine ülkemiz insanı pek yabancı o yüzden çok beğenilen daha iyidir mantığı yürütecekler. Ama tekstil ürünlerinde giyim kuşamda çok beğenilen ürünün yerine, tüketiciler keşfedilmemiş yeni ürünlerin peşine düşecektir. Çoğu tekstil firması Facebook tarafından hunharca katledilebilir. :)