TTnettten kurtulup Uydunete giden zavallı ben
Oturup kendi siteme yazdım. Uydunet interneti düşünenler 40 defa düşünsünler, bir de bu yazıyı okusunlar..

7/24 saat hizmet verdiğini iddiaa eden kurumun 444 0126 nolu telefonuna ulaştığımda, 3 saatlik internet arızam giderilmiş ve nihayet televizyonumu izleyebilir olmuştum. Öylesine bir deneme için aradığım meşhur 4440126 nihayet çalıyordu. Oysa ki sırf bu telefon numarasının doğru olup olmadığını ve tabi ki borsa işlemlerimi yapabilmek için internet hizmetine ihtiyacım vardı ve suçlu bir tüketici olarak ayda 39 TL vererek WIN internet paketi almıştım. Evet evet doğruydu 4440126 nolu yardım hattı vardı ve ne hikmetse bana ne zaman lazımsa biip biip biip şeklinde bir hat sesinden başka biriyle muhattap olamıyordum.

Saat akşamın 19.30 ve nihayet telefon normal çaldı ve bir sürü menüden sonra 8 tuşuna bastım. Şikayet kaydı vermek için de sabrımı biraz zorlamak zorunda kaldım. 3 dakika sonra da Türksat Uydu Net Hizmetleri operatörlerinden birine bağlanmıştım. Şikayetimin içeriği aynen şöyleydi: Ne zaman kablo internetim çalışmıyorsa 444 0126 nolu telefonunuz da çalışmıyor. Ne zaman Televizyonum sinyal yok hatasını saatlerce vermeye devam ediyorsa 4440126 nolu telefon da çalışmıyor.

Bu durumu destekegitimi.net te de yayımlayacağımı belirttikten sonra adımı, adresimi, telefonumu ve hizmet numaramı bıraktım Amaç Türksat AŞ nin biz sevgili abonelerine daha iyi hizmet vermeleri için?
Bu arada benim bankacılık hizmetlerinden dolayı kaybettiğim %10 unun hesabını kim verecekti? Fiber internet dedikleri internet hızının aslında kağnı hızı olduğunu öğrenme şokunun izini ruhumdan kim arındıracaktı? Tüketici olarak sürekli kazıklanma ruh halimden kurtulma umudum olacak mıydı? gibi bir sürü sorunsalım olacaktı…

İleri demokrasili ülkemizde, 1 yıllık kampanyalara köle edilen ve hiç bir hizmet kalitesi taşımayan anlaşmaların feshiyle ilgili çalışma yapılacak mı?

Sonuç:
Asla süreli kampanyalara ‘he’ demeyin! Asla Kabus nete, kablo nete, koblo tv ye mahkum olmayın.
Kesinlikle; siz değerli müşterimize cazip bir teklifimiz olacak diye başlayan cümlelerin sonunda ‘Hayır, istemiyorum’ dmeyi yaşam tarzı olarak belirleyin. Unutmayın ki hiç bir tüketici; vahşice pazar kapmaya çalışan çağdışı firmaların dostu olamaz.


http://www.destekegitimi.net/kabus-net-hizmetleri.htm