tatil.net gibi bir alanadına 150bin dolar verilmesi bence çok fazla mantıksız değil. Yerinde bir projelendirme ile bir yılda o paranın kendini kurtarması içten bile değildir. Fakat şahsi kanaatim günümüz internet dünyasında alanadı faktörünün etkisinin azaldığıdır. Şöyleki tatil.net gibi bir alanadına 150bin dolar vermek yerine içinde tatil geçen türevi kelimeler türeterek yine aynı proje uygulanabilir. Örneğin; tatilciniz, ucuz tatil, tatilde vs. vs. kelimeler türeterek bu kadar para vermek yerine 15bin dolar vermekten kurtulunabilirdi.Bneim buna en büyük örneğim semiyun.com. Sosyal medya tipi kelimelerin peşinde koşmamış onlara milyarlar harcamamış ama başarısı şu an ortada.Bence devir fikir ve orjinal proje üretme devri alanadı falan bunlar arkasından gelen faktörler...