Bunun size aslında bir zararı olmaz ama bence pek yararıda olmaz. Google için 2011 yılından bu yana ben dahil olmak üzere tüm WordPress SEO uzmanları hiçbir uzantı kullanılmamasından yana. Neden? URL yapısını uzatmak siteye artı birşey kazandırmaz. Google URL'lerde açıklayıcı ve doğru bilgiyi göz önünde bulundurur. Yani içerik ile URL'nin aynı olması. Peki durum böyleyken, URL yapısını uzatmanın bir mantığı varmıdır?

Diğer arkadaşları bilemem ama bana göre eksi yönde bir olumsuz katkı sağlar. Sitenin geleceğini %100 etkiler mi dersen hiçbir şekilde etkilemez. Bugün orjinal WordPress URL yapısı olan sayısal değeri kullansan bile içerikte başarı yakaladığın sürece hitin artar. Bunlar sadece salatayı daha güzel ve daha lezzetli göstermek için kullanılan aparatlardır unutma. :)