Mertcan adlı üyeden alıntı

Dostum bence yarın bir aldığın yere git, değişimini talep et. Yeni cihaz verirlerse şanslısın, belki fabrika çıkışlı bir hatadır. Bazen bu sorun yazılımsalda olabiliyor. Turkcell'de çalışıyorum, ilk 2 ay teknik serviste bulundum şarj sorunuyla gelen cihazlara batarya ölçümü yapıp batarya değerleri normal ise yazılım güncellemesi yapıp geri gönderiyorduk. Yani servise gönderilirse yapılacak işlem büyük ihtimal bu. Israrcı ol belki değiştirirler, daha 2 günlük telefon.


başka çarem yok yarın öyle yapacağım.

4411 adlı üyeden alıntı

Bende değişim talep etmenden yanayım.Ekran parlaklığı düşükken wifi 3g kapalıyken bir telefonun 4 saat şarjı gitmesi normal değil.İlerde birşey iddia edemezsin.Ama şimdiden verip değişip talep edersen yeni bir cihaz verebilirler .Bu %90 üretim hatasıdır ve büyük ihtimalle değiştirirler.


hocam bide az önce cafede xp üzerinde denedim root oldu restart gitti telefonda. ama nasil anlarim rootlu oldumu ya yok? bide super user diye alan oluşmadı ayarlarda. kendimde 64 bit win 7 driveri yüklemiyor.