İş ortakları ile birlikte farklı sektörlere yönelik internet tabanlı dijital çözümler sunmaya devam eden *****, dijital reklamcılık sektörüne de adım attı ve Google'a rakip oldu.
Türkiye'deki reklamcılık sektörünün ulaştığı değer, 2012 yılı için 5,2 Milyar TL olarak gerçekleşirken internet reklamlarının bu pastadan aldığı pay, 943 Milyon TL oldu. Hızla büyüyen internet reklamcılığında aslan payını, %47 ile arama motoru reklamcılığı (Google) alıyor.
*****, internet kullanıcılarının ilgi alanlarına göre reklam sunmayı sağlayacak Gezinti servisiyle dijital reklamcılık ekosisteminin büyümesine destek ol ve bir anlamda Google'a da rakip oldu.
***** Genel Müdürü ne dedi?
Antalya'da gerçekleştirilen basın toplantısında konuşan ***** Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya, “Reklamverene, internet kullanıcılarına ve yayıncılara önemli katkı sağlayacak bu reklamcılık modeli her büyüklükteki internet sitesinin reklam alanlarından gelir elde etmesinin ve yerel dijital yayınların reklam gelirlerini artırmasının önünü açacak. Reklamveren hedeflediği kullanıcıya ulaşabilirken kullanıcılar da bu sistemin parçası olan internet sitelerini ziyaret ettiklerinde kendi ilgi alanlarına göre reklamlar ile karşılaşacak” dedi.
İnternet tabanlı dijital çözümler sunmaya hız kesmeden devam ettiklerini belirten ***** Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya;
“Hedefimiz dijital dünyada daha fazla söz sahibi olmak ve erişim gibi temel iş alanlarımız dışında da iş ortaklarımızla birlikte değer yaratarak, dijital ekosistemin büyümesine öncülük etmek. Bu hedefle farklı sektörlere yönelik çözümler sunuyoruz. Bu sektörler arasında dijital reklamcılık da bulunuyor.
Davranışsal hedeflemeli reklamcılığın örneği Gezinti servisi reklam dünyasının vizyonunu, dijital reklamcılık sektörünün rotasını değiştirecek. Hayatı kolaylaştıran yenilikçi bir platform olan Gezinti, tüketici, reklamveren, yayıncı, medya planlama ve satın alma ajansı ile reklam networkü gibi tüm katılımcılara fayda sağlayacak.” dedi.
Gezinti servisi nasıl çalışıyor?
Gezinti servisi ile dijital yayınları ziyaret eden kullanıcılara ziyaret ettikleri internet siteleri üzerinden davet gönderiliyor. Kullanıcılar, davet ekranı üzerinden Gezinti hakkında ayrıntılı bilgi alabiliyor ve eğer isterlerse Gezinti hizmetinden faydalanıyor.
Gezinti servisine sadece davet ekranında “Evet” butonuna tıklayarak açık onay veren kullanıcılar dahil olabiliyor. Davete onay vermeyen ya da davet penceresini kapatmayı tercih eden kullanıcılar Gezinti servisine alınmıyor. Ayrıca kullanıcılar diledikleri anda servisten kolayca çıkabiliyor. Gezinti, sahip olduğu özel teknoloji sayesinde kullanıcıların kimliklerini belirlemiyor ve anonim olarak bu hizmeti almalarını sağlıyor.
Gezinti Servisi, hizmet almayı kabul etmiş kullanıcıyı tamamen anonim kılmak üzere oluşturulan, 24 haneli bir numara (Rastgele sayı üreteci numarası) atayarak bunu sağlıyor. Müşterinin kimliği asla bilinmiyor, saklanmıyor ya da kimseye açıklanmıyor.
Kullanıcının ilgi alanları ile önceden belirlenen ilgi alanı kategorileri eşleştiriliyor. Böylece kişinin ziyaret ettiği internet sitelerinde ilgi alanlarına göre reklam görmesi sağlanmış oluyor.
Kaynak: http://shiftdelete.net/*****-googlea-rakip-oldu-45059.html