1. Sayfa da ve 1. Sırada yer alan bir internet sitesinin içeriği kullanıcı odaklı değilse siteden alınan dönüşler zaten beklenilenden çok daha azdır. Google semantik web projesi knowledge graph ile en alakalı en doğru içeriği sunmaya çalışıyor. Zaten işin özü de kullanıcılara faydalı ve aramayla alakalı sonuçlar sunmak. AdWords' de rekabeti belirleyen tek unsur TBM değil, kalite puanı var. Ayrıca "yeniden pazarlama" da önemli araçlardan birisi. İsterseniz milyonları harcayıp organik trafik hizmeti alın, 30 tl + köfte ekmekle yapılan mitingler gibi bazı gerçekleri görememiş olursunuz. Google Adwords'den dünyalar kadar para kazanıyor olabilir; ama kendi kuyruğunu yiyen yılan gibi gidip SEO'yu rakip görmesi çok manasız. Matt Cutts ve Google UI tasarım ekibi kendini yiyo optimizasyonun (derli toplu kullanıcı dostu çalışmalar)'nın önemini anlatmak için.