Google Adwords ü diğer reklam firmalarından ayıran en önemli özellik alt yapısının Google a ait olması ve bu sayede reklamların daha kaliteli kitlelere ulaşmasıdır.Gün geçtikçe rekabette firmaların vazgeçilmezi olan bu reklam firması ile daha fazla müşteri kitlesine ulaşmak mümkündür.

Google Adwords de reklama yapılan tıklama başı ücret ödersiniz.Bu özellik az bir miktarla nitelikli müşteriye ulaşmak isteyen firmalar için çok faydalıdır.Yani belli bir ücret değil reklamınıza yapılan her tıklama başına ücret ödersiniz.Bu sayede reklamınızdan en iyi şekilde faydalanır, boş yere para ödemek zorunda kalmazsınız.

Üstelik Google Adwords ile sadece normal sitelerde değil arama sonuçlarında da sitenizin reklamı yer alır.Bu sayede örneğin wordpress temaları satıyorsanız wordpress temaları kelimesinde üst sırada çıkabilir,reklam firması iseniz reklam firması kelimesinde seo ihtiyacı olmadan üst sıralarda olabilirsiniz.Bu da hem satıcı hem de alıcı için zaman, güç ve para dan tasarruf anlamına gelir.
Google istatiklerini ve reklamın getirisini inceleyerek reklam ücretinde ve diğer ayarlarında ekleme yada düzenleme yapmanız mümkün bu reklam sahipleri için çok faydalı bir özelliktir buda Adwords ‘ü diğer reklam firmalarından bir üst sıraya çıkartıyor.

Kaynak: Google Adwords’un Faydaları