Facebook her geçen gün yeni özellikleri ile müşteri memnuniyetini sağlamaya çalışıyor. İnternet ortamında rekabet her geçen gün artıyorken; Facebook tahtından olmamak için yeniliklerine devam ediyor.

Facebook bu sefer yaptığı yenilik, kullanıcılardan daha çok haber servislerini ve reklam verenleri ilgilendiriyor. Yeni arama aracı olarak internet ortamında konuşulan bu yenilik sayesinde; dünyada gündemde olan haberlere, spor haberlerine ve önemli gelişmelere kullanıcıların nasıl bir tepki verdiğini ölçüyor. Bu sayede haber kuruluşları öncelik sırasına göre haberlerini düzenleyebilecek be bu sayede de insanların daha fazla üzerinde durduğu konular hakkında daha fazla haber yapacak.

Yenilik sadece haber kuruluşlarına yardım etmekle kalmayacak. Aynı zamanda da reklam verenler için doğru hedef kitlenin tespitini sağlayarak reklam kalitesini arttıracak. Bu sayede reklam verenler, ürünlerini doğru kitle ile buluşturarak reklamlarından daha fazla gelir elde edecekler.

Şuan için Buzzfeed, CNN, NBC News, Sky Television ve Slate gibi dünya devi kuruluşlar ile anlaşıldığı ve diğer firmalara sınırlama getirileceği konuşuluyor. Yani deneme aşamasının kaymağını dünya devleri yiyecek. Bu da hem anlaşılan firmalar için iyi bir veri elde edilmesini sağlar hem de Facebook için iyi bir reklam ve prestij oluşturur.

Kaynak: http://www.seobilgisi.com/2013/09/facebook-yeni-arama-araclar-hakknda.html#.UjGyqca9WvQ