Google'ın online reklam pastasındaki en önemli rakibi, kişiselleştirilmiş ve demografik kırılım sağlayan Facebook, doğal olarak Adwords ile buna benzer reklam seçeneğini daha etkili hale getirmeye çalışıyorlar. Bu bilgileri de G+ hesapları üzerinden alıyorlar, doğal olarak ta G+'ın yaygınlaştırıp daha fazla kullanılması gerekiyor.
Hatırlarsanız bir ara anlık Twitter sonuçları gösteriyorlardı, sonra anlaşma iptal oldu bu sonuçlarda kalktı. Sürekli bir yenilenme, deneme yanılma gerçekleşiyor elbette ama bu kendi hizmetlerine verdikleri aşırı destek ve haksız rekabet önemli bir konu. Google'da "why I left google" diye aratırsanız bu konudan muzdarip çalışanların şikayetlerini bulabilirsiniz
Birde şu video var tabi :)
http://www.dailymotion.com/video/xcn405_google-is-eng_tech