Tikkafalı adlı üyeden alıntı

hocam ***** teknik servis geldiğinde telefondaki hat değerlerini ölçer zaten hat değerleri normal ise telefondan kutuya kutudan telefona giden kablonun ve modeme giden kablonun değerlerinide kontrol eder hatta bir sıkıntı var ise zayıf sinyal vs gibi Türk ******* teknik servisi çağırmanız gerekir ki terminal kutularını ktk btk ları kontrol etsin binada çıkışından itibaren saha dolarına kadar ve saha dolabı da dahil Türk ******* teknik servis bakabilir yada PTT. Şimdi başa dönelim saha dolabı bina kata kadar olan kısımda bir sıkıntı var ise sorun sadece sizde olmaz sizin katınızda oturan diğer hane sahipleride nasibini alır bu arızadan eğer ktk ile ev arasında bir sıkıntı var ise elektrikçi halleder aradaki hattı yeniler
internet hızınız 8 Mbps ise bu hızın sadece 1300 Mbps alabiliyorsunuz ve buda gayet yeterli akk de zaten 8 Mbps den 3 Mbps düşürülüyor yani aldığınız standart hızı etkilemiyor
hızınız saat 18.00 ile 22.00 arası yavaşlıyordur büyük ihtimalle
gece ise de maximum hızı alabilirsiniz
hız ise bölgeye bağlı bir şeydir
o yüzden sizin yapabileceğiniz birşey yok malesef
yada PTT yakınlarında oturuyor iseniz başvuruda bulunun evinize özel fiber hattı çektirin


Bilmiyorum Hocam benim yaşadığım servis macerası yukarıda yazdığım gibiydi.Hız konusunda 400 kbs geçemedim.Santralın uzağında değilim.Evimin dibi.İnterneti tek ben kullanıyorum.İnternet için gelen hattı dışarıdan kendim çektim.Kablo sağlam.Çünkü ptt kontrol etti.Ancak dsl sürekli gidiyor.Hızda yavaş çileden çıkıyorum