Türkiye’nin en büyük alışveriş sitesi GittiGidiyor yepyeni logosu ve yeni reklam filmiyle kullanıcılarının karşısında. Reklam filmi stop motion tekniğiyle çekildi. GittiGidiyor’un yenilediği logosuyla da sahibi olan eBay’e daha da benzediği gözden kaçmıyor.

Logo tasarımında köklü bir değişiklik yaptığı dikkat çeken GittiGidiyor, hisselerin büyük çoğunluğunu 2011′de satın alan eBay’in renklerini logosuna taşımış. Mavi, sarı, yeşil ve kırmızı renklerini kullanan şirket logosundaki artı işareti ile alım ve satım arasında kurduğu “artı değeri” yansıtmayı tercih etmiş. Alıcı ve satıcılar arasındaki ying yang ilişkisini ve eBay ile arasındaki organik bağı yenilenen logosunda vurgulayan GittiGidiyor, yeni logo tanıtım filmi için de aşağıdaki videoyu hazırlamış:



GittiGidiyor’dan Bir İlk!

GittiGidiyor yeni logosuyla birlikte yeni reklam filmini de görücüye çıkardı. Türkiye’de ilk kez bir reklam filminde stop motion tekniğinin kullanıldığı reklamda yaklaşık 1000 adet fotoğraf karesi kullanıldı. Her saniyede 20 kare fotoğraf ve yaklaşık 250 ürünün yer aldığı reklamda 60 kişi görev alırken, filmin çekimi üç günde bitirildi. Set aşamasında 6,594 fotoğrafın çekildiği reklam filminin müziklerini Yasemin Mori yaptı. Reklam ajansı Alice BBDO’nun elinden çıkan bu keyifli reklam filmini aşağıdan seyredebilirsiniz.



Kamera arkası görüntüleri:





Kaynak: http://technosnews.com/gittigidiyor-logosunu-degistirdi/