Özkan İşler adlı üyeden alıntı

hocam işletim sistemi lisansı ile alakalı olduğunu hiç ama hiç sanmıyorum. Satın aldığınız yer yetkili Toshiba mağazası mı yoksa normal bir satış yerimi bilmiyorum ancak ürünün fabrika çıkışı 4 GB onlar 8GB yapmışlar yetkili servis harici parça değişimi garantiyi iptal eder yani bu satışı yapanlar yetkili bir bayii değil ise zaten garantinin kabul ediceğini sanmıyorum bu bilgisayarı ek olarak mavi ekran sorunlarında bir çok yetkili servis bakmaz çünkü geneli yazılım çakışması uygunsuz driver kurulumu neden olur ve servisler yazılımsal destek vermezler sadece donanım olarak destekçi olurlar



hocam facebook'ta gruplara sordum bazı arkadaşlarda dediğin(m) gibi yazılım çakışması olabilir dedi windows 7 ultimate veya win 8 at düzelir dedi sizin önerileriniz nedir ?