Nonloser adlı üyeden alıntı

Htaccess ile bir alakası yok. Reklamın URL'si doğru adrese gidiyor. Yani subdomaine değil.

google.com.tr/aclk?sa=l&ai=CLN4hNwunUoXnEMK4-QaDloDQBsr92KYEkoaXnoUBqoWSoosBCAAQAigDUOXA-_UEYJkGoAH2jI_gA8gBAakCoOxd_SyOoD6qBCZP0PjzpZE6noGB3Gk4bMGelJUWPd5Ks6xu8JrwP7bvveCiYSwFHIAH8vLwH5AHAQ&sig=AOD64_0bc5tcjyhLWKleapwcY1tYcG4_hw&rct=j&q=nikon+s3200&ved=0CDQQ0Qw&adurl=http://www.gold.com.tr/nikon-coolpix-s3200-siyah-dijital-fotograf-makinesi_u&cad=rja


Reklam da şöyle oluşturulmuş:



Zaten htaccess kullanılmış olsaydı http://nikon-coolpix-s3200.gold.com.tr 'a tıkladığımız zaman ürün sayfasına giderdi.


---

İnsanlar url yapısına elbette pek bakmaz. Ama o ürünün adını ne kadar çok görürlerse o kadar alakalı sanabilirler.


teymir adlı üyeden alıntı

Adwords reklamlarında "Görünen URL" alanına genel politikaya aykırı olmamak şartı ile "Hedef URL"deki sitenin her hangi bir alt domanini veya sayfasını hatta hiç var olmayan şeklini girebilirsiniz.

Yani evet htaccess ile alakası yok!

Gold.com.tr'nin yaptığı çok fazla kullanılan bir taktik, -nonloser- gayet güzel açıklamış, özellikle bilet satan siteler çok fazla kullanır Google'da benzer örnekleri aratabilirsiniz.

Yapılma amacı ise evet göze hitap etmek ve daha fazla dikkat çekmesidir. Ekran görüntüsüne bakarsanız "Nikon S3200" anahtar kelimesi başlık, açıklama ve görünen URL'de geçiyor ve BOLD olarak gözüküyor, tamamen tıklanma oranını artırmaya yönelik bir uygulama.



Söylenenler kulağa hoş gelse de sadece göze hitap gelmesi bana yetersiz bir açıklama gibi gelmekte. Teşkkürler açıklama için.