Google ın seçenek olarak sunması güzel, fakat reklamveren standartta ne varsa onu seçer, özel boyutlu alanlarda ise öyle sanıyorum ki holding gibi köklü reklamverenlerin reklamları için hazırlanan reklamlar sırf genel kitlede gösterim alsın diye tek tük hazırlanır. Örn : Turkcell reklamları.. Her boyutta görmek mümkün. Daha fazla reklamverene rekabet ettirmek için popüler 336x280 300x250 160x600 728x90 468x60 reklamlarını tercih edin, gerisi fasa fiso.
Kolay gelsin.
Kolay gelsin.
Çok doğru ;)
Adwords reklamvereni o boyutları kullanmadığı sürece elbete ki envanter kısıtlı olacaktır. Zaten hazırlanan çoğu Adwords bannerı bilinen reklam formatı boyutlarında, firmalar veya ajanslar deneme amaçlı ek olarak diğer boyutları denese bile müşterinin çıkmak isteği sitede o boyut olmayacağı için tercih edilmeyecektir. Hem doğrudan kazanç artımı ile de alakası yok.
Tabi bunlar görsel/banner reklamlar için geçerli yoksa Adsense yazı reklamları için her özel boyuta göre entegre edebiliyor, yani bu özelliği kullanacak arkadaşlar ın hem text hem image seçeneğini seçmeleri gerekiyor!