Google Partners 2014 Etkinliğindeydik
Google Partners 2014 etkinliğinde 19 Aralık Perşembe günü İstanbul Point Otel‘de katılmış olduğumuz konferansda ilk olarak girişte dikkatimizi çeken etkinlik programının akışıydı. Programda ilk 1 saat konuşmacılar yer alacağı yazıyordu ve hemen ardından 4 saat boyunca eğlence vardı. Fakat hiç birimiz eğlencenin bu denli güzel olacağını bilmiyorduk.Etkinlik çok eğlenceli ve bir o kadarda güzel sahneler olduğu gibi, dilerseniz etkinliğin içeriklerini daha detaylı inceleyelim;
Konferans Başlangıcı
17:30 – 18:00 Kayıt İşlemleri
18:00 – 18:30 Google Partners Programı ( Konuşmacı Serkan Girgin )
18:30 – 19:00 Dijital Pazarlama’da Büyüme Vizyonu ( Konuşmacı Özgür Kirazcı )
19:00 – 19:45 2014 İnternet Trendleri ( Konuşmacı Yalçın Pembecioğlu )
19:45 – 22:30 Kokteyl – Eğlence
Google Partners Programı
Yukarıdaki programda yer alan etkinlik başlangıcında ilk olarak Serkan Girgin, Google Partners ile birlikte büyüyen şirketlerin nereden nerelere geldiklerinden bahsetti. Birkaç firmaları örnek göstererek ne kadar müşteriden ve ne kadar kardan nerelere geldiklerini çok iyi özetleyerek bizlere Adwords‘un ne kadar iyi kullanıldığında karlı bir yatırıma dönüştüğünün en büyük ispatlarını gösterdi.
Dijital Pazarlama’da Büyüme Vizyonu
Konuşmacı ve Google çalışanı Özgür Kirazcı, geçmişte kazanmış deneyimlerine sık sık değinerek bizlere çıkmaz içerisinde yer alan bir durumda nasıl kendi avantajınıza dönüştürebileceğinizin en iyi örneklerini verdi.
O dönemlerde Sony Genel Müdürlüğü‘nü yöneten Özgür Kirazcı, 2009 yılında yaşanan krizin “Sony Playstation 3 satışlarını nasıl satışlarını artırabiliriz ?” ile stratejileri nasıl geliştirdiğinden bahsetti. Playstation 3 alanlara yanında verdikleri oyunlar ile o dönemde en çok Playstation 3 satış rekorunun kırıldığını belirtirken, kriz olmasına rağmen en iyi şekilde dezavantaj bir durumu nasıl avantajlara çevirebileceğimizi detaylı konuşmuş olduk.
2014 İnternet Trendleri
Konuşmacı Yalçın Pembecioğlu, 2014 yılı içerisinde reklam firmalarının nasıl kullanıcılara en iyi mesajı ulaştırabildiğinin en güzel projelerini bizlere yansıttı. Konuşmasında örnek olarak vermiş olduğu Ford firmasının akıllı anahtar teknolojisinde, anahtarı cebinizden çıkartmadan arabanıza yaklaştığınızda otomatik kapıların açıldığını ve uzaklaştığınızda da otomatik kapıların kapandığı bir uygulamayı Sosyal Medya‘da nasıl kullanıcılara yansıttıklarını belirtti.
Ford bu uygulamanın aynısını bilgisayara yaparak, bilgisayarın yanına geldiğinizde bilgisayarınızın uygulamaları otomatik açılıp, uzaklaştığınızda ise otomatik olarak kapandığının örneklerini verdi.
Kokteyl ve Eğlence
Yazımızın başında da belirttiğimiz gibi Google Partners 2014 için gittiğimizde sade seminer olacağını düşünürken, toplam 1,5 saatlik konferansın ardından birden ışıklar kapandı ve DJ ortaya çıktı. Heryer sis ve duman içindeyken birden balonlar yağmaya başladı ardından müzik girdi. Eğlence birden başladığı için herkes ağzı açık izlerken, açık büfe yemek, içecek ve sınırsız tatlılar bizleri bekliyordu.
Yemeğin ardından müzik hiç kesilmedi ve tam bir yılbaşı partisi havası vardı. Ayrıca palyaço, sihirbaz ve tahta bacaklı kızda gecenin en dikkat çeken içerikleri arasındaydı. Etkinlik saat 19:45 – 22:30 arasında devam ettiği gibi, etkinlik sonrasında çıkışta herkese Google Partners logolu çanta, orjinal kalem, tshirt ve defter hediye edildi.
Google bu etkinlikleri yapacağı zaman çalıştığı firmalara bildirim göndererek davet ediyor. Bu şekilde yapmış olduğu davetlerden dolayı teşekkür ediyor, bir sonraki seminerde de yine aynı şekilde görüşmek dileğiyle diyoruz.Dilerseniz aşağıda Google Partners 2014 etkinliğinde çektiğimiz videoları ve resimleri izleyebilirsiniz.
Google Partners Etkinliği Konuşması
Google Partners 2014 Eğlence – Kokteyl
NOT: Etkinlikten Fotoğraflar çok olduğu için ekleyemedim,detaylara dilerseniz kaynak adresini inceleyebilirsiniz.
KAYNAK