Biraz önce sms gönderildi 8 günlük kesinti bir sonraki faturanızdan düşülecek diyor. Tüketici Heyetine gidip şikayet etmeyi düşünüyorum avukatla görüştüm ilk gün için 1000 tl talep et diğer günlerin tutarı bende kalmak kaydı ile hizmet alamadığını ve iş yaptığını belirt ve bu işi teslim edemediğin için maddi kayba uğradığını dile getir hemen işlem görür dedi. Pek fazla detaylı konuşamadım merak ettiğim için burada bilgisi olanların düşüncelerini öğrenmek istedim. Defalarca aradım müşteri hizmetleri sürekli papağan gibi aynı şeyleri tekrar edip önümüzde ki ekranda mevcut bilgilerin dışında bilgi veremiyoruz diyor. Hepsi ayrı bir telden çalıyor en az 20 defa aramışımdır fakat bir sonuç alamadım.
Ek Olarak:
Taahütlü değilim, ben arıza kaydı veriyorum sonuçlanıp bana geri dönülmüyor fakat kampanya için haftanın 2 günü aranıyorum. Beni aramayın şeklinde not aldırıyorum tekrar aramayın kampanya için benim problemlerimi çözmek için arayın diyorum yok yine de anlatamıyorum.