Elbette ki hedefi kısıtlı tutmak ve tek bir alana yönelmek belli zorlukları getirecektir ancak yerel online reklamcılık faaliyetleri ile istediğiniz bölgeye yönelik markalaşma çalışması yapabilirsiniz.

Örneğin Google+ Places yerel sayfası açarak Konya'daki market listenizi tek tek girebilirsiniz, böylece organik aramalarda fayda sağlarsınız. Yine Facebook üzerinden sadece profilinde Konya'da yaşadığını belirten 720,000 kişiye özel reklam verebilirsiniz.

Adwords reklamları (Adsense değil) ile ise tüm Türkiye değil, her ne kadar düşük bir potansiyeli olsa da sadece Konya bölgesinde arama yapanları veya "Konya Market vb." arayanları hedefleyen "arama reklamları" hazırlayabilirsiniz.

Yine Google Adwords içerik reklamları ile "Adsense" reklamı yayınlayan ve Konyalılara ulaşabileceğinizi düşünüyorsanız "konya.net.tr, konyahaber.com, konyanews.com" vb. siteleri hedefleyerek de reklam verebilirsiniz. vs. vs.