Gökçebilişim adlı üyeden alıntı

işte kırılma noktası sizin gibi düşünüyor herkes ama yanlış düşünce google sadece güncellemeyi hizmet satan hizmet veren sektörlere yapsa ortalık ayağa kalkar kalkmazsa bile google un bir prestiji var zedelenir ben bu tespitimi ispatlaya bilirim yılbaşın 1 veya 2 hafta önce sevgililer gününden 2 veya 2 ghafta önce bayramlardan 1 veya 2 hafta önce vs.. böle özel günlere dikkat edin mutlaka küçük çaplı bir dalgalanma adı altında sıralamalar karışıyor buda benim teorimi doğruluyor


Güncelleme herkesi vuruyor elbette. Ama adwords ticaret dönmeyen kelimelerde etken değil. Sizin dediğiniz şey bazı kelimelerin ticari öneminden kaynaklanıyor.

Her kelimenin ticari önemi yoktur. Mesela bir rüya tabiri kelimesinin ticari önemiyle araba ile alakalı bir kelimenin ticari önemi arasında dağlar kadar fark vardır.

Ticari değeri olan kelimelerden hit alan kişiler'in siteleri, bayram, yılbaşı gibi zamanlarda dalgalanma yaşamaları kadar doğal birşey olamaz.

Ama bununda nedeni googledan öte yapılan aşırı spamlar ve antiseo çalışmaları oluyor genellikle.