Ben güzel net için kötü yorum yazmadım.
Sadece bireysel olarak bu web sitesi işlerle ugrasiyorsa bir kisi sonunu da düşünmeli mantığını kullanıyorum.
Senelerdir bir sürü hosting firmasıyla calıştım.Mysql şişer sunucuları kapanır,yada trafik yogun olur suspend yediğim günler oldu.
Kendi adıma bu hataları yaşamamak için kendi sunucu alıp istediğimi yapabiliyorum.
Guzel net hosting te olduğu gibi her host firmasında bu tip kesintilerin olması da normaldir..
Kızmak söylemek firma karalama yerine daha olumlu projelere adım atmak gerek.
Sadece bireysel olarak bu web sitesi işlerle ugrasiyorsa bir kisi sonunu da düşünmeli mantığını kullanıyorum.
Senelerdir bir sürü hosting firmasıyla calıştım.Mysql şişer sunucuları kapanır,yada trafik yogun olur suspend yediğim günler oldu.
Kendi adıma bu hataları yaşamamak için kendi sunucu alıp istediğimi yapabiliyorum.
Guzel net hosting te olduğu gibi her host firmasında bu tip kesintilerin olması da normaldir..
Kızmak söylemek firma karalama yerine daha olumlu projelere adım atmak gerek.
Hocam kimsenin firma karalama gibi bir amacı yok. Eğer öyle algılıyorsan senin bileceğin iş. Başlıktada yazdığı gibi "güzel hosting nasıl?" diye sorulmuş. Ben mennun değilim ve benim yaşadığım sıkıntıları herkes yaşıyor mu, ona itafen bir konu. Bende herkes gibi müşteriyim ve aldığım hizmeti eleştirmeye hakkım vardır. Satıcı sadece satmakla değil satış sonrası hizmet vermeklede mükelleftir. Eleştiriyide karalama görmek yerine tatmin edilemeyen mennuniyetsizlik ve düzeltilmesi gereken eksi olarak gördüğün zaman, marka artıya geçer. Buda müşteri kriz yönetiminin temelini oluşturur.