Aynı sorun bizde de var hemde 1 aydan fazla bir süredir. ***** i aradım kotanız dolmuş 3 mbps kullanıyorsunuz diyorlar. Hız testi yapıyorum 0.48 mbps test sonucu çıkıyor onada verdikleri cevap "size gelene kadar bağlantı hızı düşüyor" oluyor. Diyorum daha önce 1 mbit kullanıyordum böyle bir sorun yoktu, arıza kaydı oluşturun gelip baksınlar. Müşteri temsilcisinin verdiği cevap "beyefendi siz benim şuan yaptığım işi sorguluyorsunuz konuyu kişiselleştirmeyin, ben buradan bir sorun görmüyorum kotanız dolmuş bu durumda bişey yapamayız."
Neyse yarım saatten fazla tartıştık zorla arıza kaydı oluşturdular bir gün sonra *****ten aradılar telefonu açtım dııt diye bir ses geldi telefon kapandı. Bir kaç saat sonra yine aradılar yine telefonda dııt diye bir ses geldi. Arıza kaydı oluşturduktan sonra günde 1-4 defa arası arıyorlar, bir dıt sesi veriyorlar sonra kapanıyor.
Neyse konu konuyu açtı biraz fazla anlattım ama arkadaşlar birçok kişide bu sorun var ve yapacak bir şey yok maalesef yada ben bulamıyorum. Youtube'u her açtığımda sadece sövüyorum bir güzel başkada birşey elimden gelmiyor. Zaten interneti artık 128 kbps gibi kullanıyorum, 1 ay içerisinde alıştım :)