O kadar ucu açık konuşuyorsunuz ki.

Atıyorum sitenizin sağ kısmındaki, en popüler reklam alanınızda eğer 3 tane reklam yayınlamasaydınız Samsung S4 reklamı çıkacaktı. TBM değeri 0,40 TL. Ama siz 3 tane yayınladığınız için Samsung makale sonuna, Camtasia Studio reklamı sağ tarafa çıktı. Yani site içi reklam alanları kaydı. Bu durumda ne olacak? Samsung reklamı tıklanmayıp altta kalacak.

Google reklam yayınlamasında TBM (çoktan aza) mantığı işler. Bu yüzden adamlar TO'su yüksek olanı, HTML içerisinde en üste taşıyın diyor.

Sizin anlattıklarınız ve benim anlattıklarım arasında büyük yol ayrımları var. Kullanıcılar bu yolların ikisini de deneyip kendileri için en sağlıklı olanını seçmeli. Bazı sitelerde 3 reklam kazancı arttırırken bazısında 2 reklam kazancı arttırabilir.

Ben Lisa'ya erişebildiğimde ona bana yöneltilen soruları soruyorum. "TBM nasıl arttırılır" isimli makaleyi de bu yüzden yazdık. Takipçiler bize bu soruyu yöneltti. Bizde bu konuda kendini kanıtlamış kişilere ve resmi kaynaklara göz attık.

AdSense üzerinde hiçbir şey kesin değildir. Tek tavsiyem sitenin her yerini reklam ile doldurup müdavimlerinizi küstürmemeniz. Eğer "Ben bu işi sadece para için yapıyorum, para kazanayım da onlar ne düşünüyorsa düşünsün." mantalitesindeyseniz benim önerilerimi yoksayın, yazılarımı da okumayın zaten.

Saygılarımla,