bu ikisini iyi dedin :)

4- Google'a mı Ziyaretçiye mi çalışmalı?;
Google her zaman kendisi için değil ziyaretçi için çalışan ve emek veren sitelere değer vermiştir çünkü Google'da her zaman ziyaretçiye hızlı sonucu vermek için çalışan bu yönde çalışmalar yürüten bir arama motorudur. Bu yüzden sırf popüler etiket oluşturmak için konunun alakasız yerlere getirilmesi ve konuda etiket bombardımanı yapılması sizi ilk zamanlarda iyi yerlere getirse de uzun vade de başarısız olacağınız aşikar.
5- Sabırlı Olamamak;
Herkes sitesinin kısa zamanda iyi yerlere gelmesini ve tatmin edici paralar kazanmasını istemektedir fakat günümüzde her sektörde rekabet çok olmakla birlikte birçok webmasterın bilinçli olması kısa zamanda para kazanmayı zorlaştırmaktadır. Bu yüzden blog yazarlarının sabırlı olması ve en azından 6 ay boyunca bloguyla ilgilenmesi gerekmektedir. Sabırlı olmayan yazarlar bloglarını kapatarak farklı projelere yelken açmakta ve sabırlı olamadıkları için başarısızlıkta beraberinde gelmektedir.