Bence bunu genel olarak düşünmemeliyiz. Yani Sağlık alanında : Cilt Bakımı , Zayıflama alanları kazandırabilir ancak özür dileyerek yazıyorum "ishal nasıl geçer" birşey kazandırmaz. Önemli olan hangi konuya odaklanacagınızıdr. Reklem verenin bol oldugu veya aranmanın az oldugu sektörel alanlarda adsense rekabeti fazla olur.
Mesela : otomatik kepenk : Kelimesi gogolede gunde 300-500 kere aranıyor diyelim. Bu kelime Otomatik kepenk alanında imalat yapan kişiler için çok önemlidir. Az arandıgı için alıcısı çok önemlidir.

Şöyle dusunun. Zayıflama kelimesi googlede 2 Milyon kere aranıyor diyelim. ve siz zayıflama hapı satıyorsunuz. Mantık şöyle işler Biri almazsa Diğeri Alır. Yani 2 Milyon seçeneğiniz var. Ama Otomatik kepenk için olasılığınız sadece 500'dür. Bu yüzden Zayıflama Hapı 0.20 TBM verirken Otomatik Kepenk 0.80 verir.

(Rakamlar tamamen Örnekleme amaçlıdır. Gerçek degerlerini bilmiyorum )