Google, Hummingbird güncellemesi ile duyurduğu daha basit ve etkili kullanımı amaçlayan güncellemesinin yeni özellikleri uygulanmaya devam ediyor. Bu sefer ki güncelleme, Adwords reklamları.

Adwords ilk yıllarında organik sonuçların sağ alanında yer alırken, ilerleyen dönemlerde 3 bağlantı reklamı şeklinde organik sonuçların üzerinde de gözükmeye başlamıştı Bu reklamların organik trafiği engellediği tartışması sürerken, google bu alanda köklü bir değişikliğe imza attı.



Önceki sürümde reklamlar arka planlarında bir font ile organik sonuçlardan ayrışıyordu. Yapılan son güncelleme ile bu arka plan kaldırıldı. Böylelikle organik sonuçlar ile ücretli bağlantılar arasındaki ayrıştırma kaybolmuş oldu. Yapılan bu değişikliğin organik sonuçları ne derece etkileyeceğini hep birlikte göreceğiz.






Kaynak: http://www.seotez.com/google-reklamlari-artik-daha-organik.html