günümüzde ihtiyaçlarını mahalle bakkalı yerine bir alışveriş mağazasına giderek gideren bizler bu sorunun cevabını uzakta aramamalıyız. bloglar ve portallar bir nevi mahalle bakkalları ve avm'lerin rekabetiyle eş değer sayılır. bugün kaç kişi yorganı yorgancıdan, oyuncağı oyuncakcıdan, ekmeği fırından alıyor? internet kullanıcılarınında içerik yığını yapılan siteleri tercih etmesini gayet olağan karşılamalıyız. bazı bloglar, köklü geçmişi olan mahalle bakkaları gibi "süper blog" (süper market) olabiliyor. ama sadece bazıları.
Hocam sen markete gidersin cenazene bakkal gelir unutma :)
İşin espirisi bir yana haklı olduğun yerler var ama 'benzersiz' diyorum, bakın özgün değil. Bunu başarırsanız insanlar illaki geri dönüş yapıyor. En azından kendimden biliyorum.