Yurtiçi kargo içmeler şubesi sorumsuzluk abidesi. Sorumluluk dersinde neler yapılmamalı şeklinde konu olacak türden.

Gelen Ürünleri 3 gün bekletiyor
3 gün sonra ürünü kapıya getirip zili çalmadan geldik-bulamadık yazısı asıp gidiyor
Telefonlarınada cevap vermiyor

Sorumluluk sahibi olmak istiyorsanız, verdiğiniz hizmet ne olursa olsun bunlar yapılmamalı.

Yurtiçi Kargo merkeze yazılı ve telefon ile yukarıdaki komik tabloyu sorduğumda (Her ürün böyle 9 kere yüklenip iniyor mu? Ürüne özel mi ? şeklinde) Cevap gelmiyor.

Tam bir fiyasko, bunları bilmekte kargo ile işi olan herkesin hakkı. Rezalet.

Ek Olarak: Komedi devam ediyor, kamyona 10 defa inip binmiş ürünlerin durumunu merak ediyorum.