Daha öncede, halada E-Ticaret sitesi yönettim, yönetiyorum.
Sitenin uzun vadeli planlama ve proje yönetimi çok önemli.Eğer tek başına bişeyler yapmaya kalkıyorsan, XML çekerecek bir yere varamayacağını söylemek isterim.Adwords'a aylık 3000 TL ye yakın reklam bütçesi çıkıyorum, karşılığını bir şekilde alıyorum fakat sadece XML değil aynı zamanda Firmanın Üretici ve İthalatçı olması kendi ürünlerindende kâr marjını tutabilmesi karşılıyor.RumiMedya ürün açıklamalarını değiştirmene izin vermezler kastından ne anlatmaya çalıştı bilmiyorum ama, Her ürünün Title, Description, Keywords bölümlerinin girilmesi ve Ürün Detay kısmında açıklamaya özgün içerik girilmesi etkili olur.
Bu binlerce ürün için 1-2 kişinin yapabileceği bir iş değildir.Sıralamada olmanın bir çok kriteri var, benim aldığım XML'in aynısını alan yüzlerce firma olmasına rağmen ben tedarikçi firmanın altında çıkıyorum bir çok kelimede, bu özel bir çalışma yapmakla değil, genel anlamda siteye çalışma yapmakla oluyor..Ve ayrıca E-Ticaret'te 4-5 bin TL gibi rakamlar komik rakamlar :)