tanıtım yazısı almalısınız 3 paragraftan oluşan makale şeklinde ve maksimım her paragrafa 1 link linklerin her birinin bir kelimeye veya iki kelimeye bitişik olarak verilmesi daha mantıklı, iki kelimeden uzun bir satıra link vermemelisiniz,

örnek; bayan kol saati kelimesinde zirveye çıkmak istediğinizi düşünürsek

.... ve ... marka bayan kol saatlerini tüm banka kartlarına 6 taksitle satın alabileceğiniz xxx.com e-ticaret sitemiz .... tahiinden itibaren hizmet vermektedir vs. vs. vs.

burada kol saati kelimelerine tek bir linki verdiğinizde google botları link verilen kelimenin öncesinde ve sonrasında bulunan kelimeleri de dikkate alarak sıralama yapar, bayan kol saati veya taksitli saat satışı gibi link vermenize gerek kalmaz, bu paragraf sayesinde kredi kartına 2 taksit bayan kol saati yazan da sizi bulur bayan kol saati yazan da. ikinci paragrafa da atıyorum uzun bir metin ve metin içerisine bedava kargo kelimesine link verdiğinizi düşünürsek bedava kargo kol saati aramasında da üst sıralarda yer almanızı sağlar. İçerik özgün olmalı, günde 1 adetten fazla tanıtım yazısı alınmamalı, bir tanıtım yazısı sadece bir sitede yayınlanmalı ve yayınlanacağı site kendi sitenizle özdeşli olmalı.

Not: tanıtım yazılarındaki amaç tanıtım yazısını biri okuyacak ve oradaki linke tıklayacak gelip benim siteme müşteri portföyüme dahil olacak yada ürün siparişi verecek gibi düşünmeyin, tanıtım yazıları sadece arama motoru botları tarafından değerlendirilir şeklinde düşünün ve dikkat etmeniz gereken en önemli nokta düzgün bir diksiyon ve %100 anlamlı cümleler yerine özgün içerik ve aynı kelimelerin tekrarlanmaması olmalı.

Link verdiğiniz kelimelerin kalın karakter ve textteki diğer kelimelere göre farklı renk olması avantaj sağlar.

PR değeri kendi sitenizin pr değrinden yüksek ve google indexi kendi sitenizin google indexinden fazla olan sitelerden tanıtım yazısı almalısınız.