Bir önceki yazımızda, şu maddeleri sıralamıştık:
Sitenizi Tanıyın; Yoksa Google Sizi Tanımaz.
Hangi Kategoride Olduğunuzu Unutmayın; Çünkü; Unutulanlar, Unutanları Unutmaz.
Uzun Vadeli Düşünmezseniz, Düşünseniz de Yoksunuz.
Bu yazımızda ise, başlık başlık ele aldığımız bu üç maddeyi kullanarak, doğru stratejiyi nasıl oluşturacağımıza dair, bir örnek vereceğim.
Diyelim ki, ayakkabı satışı yaptığınız bir e-ticaret siteniz var ve bununla ilgili doğru bir SEO stratejisi oluşturmak istiyorsunuz.
Sitenizi tanıdınız. Neydi? Ayakkabı satışı.
O zaman ne yapacağız? Google'a girip, ayakkabılarla ilgili, alakaları bütün web sitelerini araştıracağız. Karşımıza çıkan sitelerde, sitemizi tanıtabileceğimiz kategoriler bulacağız. Ayakkabılardan dert yanan bir tüketicinin konu başlığını gördük diyelim. Şunu yazacağız.
Sorunu anladım. Ayaklarınızın tabanı acıyorsa, bu şekilde bir ayakkabı tercih edebilirsiniz. Ve görseli bırakıp, linkini de altına ekleyeceğiz.
Böylece, hem hangi kategoride sitenizi güçlendireceğinizi unutmamış olacaksınız, hem yeterince tanımış olduğunuz sitenizi, en alakalı kategoride tanıtacaksınız. Hem de bu şekilde süreç kontrolü sağlayarak, çalışmanızı zamana yayacaksınız. Böylece en doğru stratejiyi oluşturmuş olacaksınız.
Bu şekilde, birçok maddeye dikkat ederek, strateji oluşturarak, çalışmalarınızdan da; uzun vadede hem verim, hem de kazanç sağlayacaksınız.
SEO bütünseldir ve zaman gerektirir. Sabretmeyi unutmayın.
Bu yazımızdan sonra, alınan linklerin ne şekilde alınması gerektiğine dair, kafada soru işaretleri kalacağından eminim. Bir sonraki yazmızdan da; bu soru işaretlerini az çok çözebilirsiniz.
Bir sonraki yazımız: Doğal Link Alımı Nasıl Olmalıdır?
Yazı dizinini en başından itibaren okumak için; ilk yazıya tıklayın: https://wmaraci.com/forum/arama-motoru-optimizasyonu/dogru-search-engine-optimization-stratejileri-search-engine-optimizationda-yapilan-hatalar-search-engine-optimization-yazi-dizini-418986.html
Konuya kendi yorumlarınızı da dahil etmeyi unutmazsanız, daha verimli bir yazı dizini olur.