Geçmiş bir zamanda %10 CPU hakkına sahip, 256 MB'lık bir hosting hizmeti alıyordum.
Bu hizmeti alırken 50 anlık ziyaretçiyi rahat kaldırıyordu fakat sayı yükselince CPU kaldıramıyordu. Ben de önerildiği gibi (müşteri hizmetlerin) Cloud Server'a geçtim. Yani bir sunucu aldım.
Sunucu Bilgileri:
1 Core Intel Xeon - 1 GB Ram - 500 GB trafik.
Şuan 60 ziyaretçiyi görünce site uçuyor. /wp-admin olsun hiçbir yere giriş yapamıyorum belli başlı hatalar alıyorum. Hatanın biri: 504 Gateway Time-out
Bunu firmaya bildirdim. Firma birkaç işlem yaptı fakat sorun devam etti daha sonra tekrar bildirmem halinde şöyle bir cevap aldım:
"Merhaba,
Sunucu yönetim desteğiniz yok, self managed olarak aldığınız bir sunucu mevcut. sunucu yönetmeyi veya ayarlamayı bilmiyorsanız bizden yönetim desteği almalısınız veya kendiniz girip gerekli kontrolleri yapmalısınız.
saygılarımızla "[/I]
Daha sonra bilgi sahibi olmadığımı yardımcı olmalarını rica ettim ardından aldığım cevap:
[I]"Merhaba,
Her hizmetin ve servisin belirli prosedürü var, sunucu yönetim desteği almayan müşterimizin sunucusuna müdahale edemiyoruz. Bu tarz servisler bilgi gerektiren servisler, hosting hizmetinden farklıdır.
Sunucunuzda kaynaklar dolu, 1 core cpu kullanılıyor ve 1 GB ram dolu, 2 seçeneğiniz var, ya kaynakları arttıracaksınız 2 core cpu 4 gb ram gibi, veyahut sitenizde daha basit soft bir tema kullanacaksınız, gereksiz modül bileşen varsa, hatta kullanıyor olsanız bile yükü hafifletmek için kapatacaksınız. Bu dediklerimizden herhangi birini uygulayın.
Düşüncelerinizi merak ediyorum. Ne yapmalıyım arkadaşlar?
Ek olarak:
Firma güzel bir şekilde geri dönüş yaptı.
"
Merhaba,
Biz iyinetli yardımcı olabilmek adına, ücretsiz 1 core cpu + 1 gb ram daha ekledik,"