lostyazilim
tr.link

Bilgisayarım Açılmıyor - Yardım

4 Mesajlar 742 Okunma
acebozum
tr.link

emrah4334 emrah4334 bilgissayar.com Kullanıcı
  • Üyelik 06.04.2015
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek memur
  • Konum Kütahya
  • Ad Soyad E** Ç**
  • Mesajlar 51
  • Beğeniler 4 / 10
  • Ticaret 0, (%0)
windows 7 li laptopum açılmıyor, "Kullanıcı Profili Yüklenemiyor" hatası veriyor parola ekranına kadar çalışıyor parolayı giriyorum, yukarıdaki hatayı veriyor. support.microsoft.com adresindeki bilgileri okudum ancak onlar bilgisayar açıldıktan sonraki adımları gösteriyor. Bu hatayla karşılaşan var ise yardımcı olabilir mi?
 

 

elektronikssl
webimgo

imlesene imlesene WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Siyaset Bilimci
  • Konum Adana
  • Ad Soyad F** Ü**
  • Mesajlar 576
  • Beğeniler 48 / 86
  • Ticaret 7, (%100)
hocam güvenli modda açıp parolayı kaldırmayı denediniz mi ?
 

 

KaRaKoSe53 KaRaKoSe53 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 03.06.2012
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek E-Ticaret
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad Ü** K**
  • Mesajlar 375
  • Beğeniler 21 / 113
  • Ticaret 63, (%100)
bu hatayı yeni almaya başlandığını düşünerek'ten sistemi geri yüklemenizi öneriyorum
 

 

digidukkan digidukkan WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Meslek
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad A** K**
  • Mesajlar 1194
  • Beğeniler 1 / 269
  • Ticaret 5, (%100)
Kullanıcı Profil Hizmeti oturumu açılamadı hatası nasıl çözülür? Zamanında işime yaramıştı.

1. Bilgisayarınızı yönetici yetkileri olan bir kullanıcı ile açmanız gerekiyor.

2. Bilgisayarınızı Güvenli Kipte açın. Bilgisayarınız açılıyorken Windows logosu gelmeden sürekli tekrar eder şekilde F8 tuşuna basın. Açılış menüsünü yakaladığınızda Güvenli Mod / Safe Mode seçin ve Enter tuşuna basın.

3. Eğer Windows açılış ekranında Administrator kullanıcısını göremiyorsanız bu kullanıcı kapatılmış demektir. Açmak için Windows Vista Windows 7 DVD'sine ihtiyacınız olacak.

Windows DVD ile sistemi açtığınızda yönergeleri izleyerek ilerleyin. Bilgisayarı onar / "Repair your computer". Seçin ve sonrasında Komut istemini seçin "Command Prompt". Komut ekranında yazın ve enter tuşuna basın.

[QUOTE]net user administrator /active:yes


4. Kurtarma ekranından Sistem Geri Yüklemeyi deneyin ve eski bir tarihi seçerek sistemi geri yüklemeye çalışın. Bu işlem başarılı olmazsa 5. aşamaya geçin.

5. Regedit ile işlem yapmanız gerekiyor. Bu konu size yabancı ise lütfen bilen birinden destek alın. Kritik dosyalar %systemdrive%\users\user-account\ntuser altındadır. ntuser.dat dosyası kayıt defteri bilgilerini barındırır. Regedit çalıştırın. HKEY_USERS seçin ve yukarıdaki menüden, Dosya, Yığın Yükle'yi seçin ve yukarıda yolu verilen dosyayı seçin. Daha sonra Kayıt Defteri içerisinden şu yolu izleyin:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList

Her profil için bir satır göreceksiniz. Bozuk bir profilde şunlarla karşılaşacaksınız.

a) .bak ile biten bir profil görürseniz silin.
b) TRefCount değeri 0 olmalı.
c) State değeri 0 olmalı.

Değişikliklerden sonra Regedit'den çıkın ve sistemi yeniden başlatıp giriş yapmayı deneyin.[/QUOTE]
 

 

wmaraci
wmaraci
wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al