Kullanıcı Profil Hizmeti oturumu açılamadı hatası nasıl çözülür? Zamanında işime yaramıştı.

1. Bilgisayarınızı yönetici yetkileri olan bir kullanıcı ile açmanız gerekiyor.

2. Bilgisayarınızı Güvenli Kipte açın. Bilgisayarınız açılıyorken Windows logosu gelmeden sürekli tekrar eder şekilde F8 tuşuna basın. Açılış menüsünü yakaladığınızda Güvenli Mod / Safe Mode seçin ve Enter tuşuna basın.

3. Eğer Windows açılış ekranında Administrator kullanıcısını göremiyorsanız bu kullanıcı kapatılmış demektir. Açmak için Windows Vista Windows 7 DVD'sine ihtiyacınız olacak.

Windows DVD ile sistemi açtığınızda yönergeleri izleyerek ilerleyin. Bilgisayarı onar / "Repair your computer". Seçin ve sonrasında Komut istemini seçin "Command Prompt". Komut ekranında yazın ve enter tuşuna basın.

[QUOTE]net user administrator /active:yes


4. Kurtarma ekranından Sistem Geri Yüklemeyi deneyin ve eski bir tarihi seçerek sistemi geri yüklemeye çalışın. Bu işlem başarılı olmazsa 5. aşamaya geçin.

5. Regedit ile işlem yapmanız gerekiyor. Bu konu size yabancı ise lütfen bilen birinden destek alın. Kritik dosyalar %systemdrive%\users\user-account\ntuser altındadır. ntuser.dat dosyası kayıt defteri bilgilerini barındırır. Regedit çalıştırın. HKEY_USERS seçin ve yukarıdaki menüden, Dosya, Yığın Yükle'yi seçin ve yukarıda yolu verilen dosyayı seçin. Daha sonra Kayıt Defteri içerisinden şu yolu izleyin:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList

Her profil için bir satır göreceksiniz. Bozuk bir profilde şunlarla karşılaşacaksınız.

a) .bak ile biten bir profil görürseniz silin.
b) TRefCount değeri 0 olmalı.
c) State değeri 0 olmalı.

Değişikliklerden sonra Regedit'den çıkın ve sistemi yeniden başlatıp giriş yapmayı deneyin.[/QUOTE]