-
Üyelik
05.03.2015
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
A** Y**
-
Mesajlar
25
-
Beğeniler
5 / 5
-
Ticaret
0, (%0)
Merhaba arkadaşlar iyi günler. Yakın zamanda Vodafone'e'e'dan sözleşmem sona erdiği için alternatif memnun kalacağım bir firmaya yönelip Superonline bağlattım. Fakat Vodafone'e'e'da yaşadığım hız problemim aynı şekilde sürmeye devam ediyor. Uzatmadan sorun şudur Bağlantı olmadan başvuruda telefonda görüştüğüm temsilci alt yapımın 41Mbit'e kadar desteklediğini belirtmişti bende 24Mbit alamayacağımı dahi kabullenerek başvurdum. İnternetim bağlandı ve şu an alabildiğim maks 8Mbit dahi olmayı 7-6 civarı. Temsilci ile görüştüğümde dış ankastrede problem olduğunu ve elektrikçi çağırarak sorunu çözebileceğimi söyledi. Doğru olabilir ama bana hiç mantıklı gelmedi. Çünkü müstakil bir eve sahibiz alt katta kuzenim Vodafone'e'e kullanıyor ve Wi-Fi ile onun modemine aynı bilgisayarımdan bağlandığımda 22Mbit hızını çok rahat alabiliyorum. Aynı kutuya bağlı olan internetimin sebebi neden yavaştır? Ne yapmamı önererirsiniz? Nereye başvurup ne yapmalıyım? Modem markam HG658 V2 Superonline'dan gelen modem ve Google'da ve forumda araştırdığım kadarıyla DSL Bilgisi diye bir başlık altında bağlantı parametreleri bulunuyormuş. Fikirleriniz ve yönlendirme için faydalı olacağını düşünüp alta bırakıyorum yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
DSL senkronizasyon durumu: Yukarı
Bağlantı durumu: Showtime
Yukarı akım hattı hızı (kbit/s):797
Aşağı akım hattı hızı (kbit/s):8188
Maksimum yukarı akım hızı (kbit/s):1165
Maksimum aşağı akım hızı (kbit/s):18104
Yukarı akım gürültü güvenliği katsayısı (dB):19.3
Aşağı akım gürültü güvenliği katsayısı (dB):26.1
Yukarı akım aralık derinliği: 1
Aşağı akım aralık derinliği: 1
Hat standardı: ADSL_2PLUS
Yukarı akım hat zayıflaması (dB):4.5
Aşağı akım hat zayıflaması (dB):4.5
Yukarı akım çıkış gücü (dBm):12
Aşağı akım çıkış gücü (dBm):9
Kanal türü: Hızlı
-
Üyelik
18.07.2019
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Web Tasarım / Programlama
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
K** H**
-
Mesajlar
553
-
Beğeniler
29 / 172
-
Ticaret
4, (%100)
Ankastreden evinize gelen hat zayıflamış olabilir. Elektrikçi çağırıp ölçtürün
-
Üyelik
13.06.2019
-
Yaş/Cinsiyet
42 / E
-
Meslek
Serbest
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
C** E**
-
Mesajlar
367
-
Beğeniler
69 / 147
-
Ticaret
0, (%0)
Hiç uğraşma elektrikçi çağırıp.
Kesin olarak onların hatasıdır söyleyeyim.
Bunuda asla kabul etmeyip uğraşmak istemezler. Çağırdım burası sağlammışdeyin. Kendi teknik servisleri gelip yapsın. işleri ne.
Benzeri bana olmuştu bende çağırdığımı sıkıntı olmadığını söyledim. Gerçektende yoktu zaten o ayrı konu.
Sonra anlaşıldı ki Eve gelen kablo zayıflamış. Eskimiş anlayacağınız.Onu bize yüklemeye çalıştılar işte. biliyorlar sorunu. ama size yıkmaya çalıştıklarından sorunlar hep sizdeymiş gibi söylerler.
İmkansız olduğunu düşünürsen hiç birşey başaramazsın.
-
Üyelik
05.03.2015
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
A** Y**
-
Mesajlar
25
-
Beğeniler
5 / 5
-
Ticaret
0, (%0)
Müşteri hizmetlerini tekrar aradım benim ankastrede benim adıma etiket olan kabloyla modemden giden kabloyu doğru bağlantılı değilmiş superonline kendi servislerini getireceklermiş beklemedeyim şuanlık. Eğer bir olumlu sonuç olursa aynı problemi yaşayan biri çıkar belki diye konuyu güncelleyeceğim.
-
Üyelik
02.07.2020
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Afyon
-
Ad Soyad
E** D**
-
Mesajlar
41
-
Beğeniler
9 / 0
-
Ticaret
0, (%0)
Hatta çok bir sıkıntı yok. Superonline hızınızı 8'e kısıtlamış. Evinize 18Mb/s'ye kadar geliyor. Ama ADSL olduğu için en fazla 16 Mb/s hız alabilirsiniz. Tavsiyem servis sağlayıcınızı değiştirmeniz. Türknet'e geçebilirsiniz.