wmaraci reklam

"Merhaba" Deyip Kaçan Müşterinin Amacı Nedir?

25 Mesajlar 2.969 Okunma
pst.net
wmaraci reklam

ulas ulas C# & ASP.NET Kullanıcı
  • Üyelik 25.07.2016
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Full Stack Developer
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad U** K**
  • Mesajlar 1403
  • Beğeniler 404 / 404
  • Ticaret 18, (%100)
Seocalismasi Hocam yanıt olarak "buyrun nasıl yardımcı olabilirim?" yazıyorum buna rağmen yanıt gelmiyor. Öneri için teşekkürler.

mehmet01 Canlı destek meselesi değil hocam, skype'tan istek yollayan ve merhaba yazan şahıslar, dilerlerse başka zamanda isteklerini belirtebilirler. Kaldı ki bu kişileri çevrimiçi görüyorum sıkça.

Mfa Canlı destek kısmında müşteriye bende hak veriyorum, beklemek zorunda değil.
 

 

technovenue.com
wmaraci
reklam

ciplakyazar ciplakyazar .com Kullanıcı
  • Üyelik 27.06.2017
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Satın Alma
  • Konum Adana
  • Ad Soyad A** G**
  • Mesajlar 729
  • Beğeniler 318 / 317
  • Ticaret 0, (%0)
Hocam sizin durumunuz tam olarak nasıl oldu bilmiyorum ama müşteri hiçbir zaman beklemeyi sevmez.

Sizin inanılmaz önemli ve sadece 1 dakika sürecek bir işiniz vardır. Ama müşterinin 10 saniyesi daha değerlidir.

11. saniyede terk eder.

Ha anında cevap buluyor ve buna rağmen bir şey demeden kaçıyorsa o da müşterinin terbiyesizliği olmuş.
 

 

Ciplakyazar.com | Kişisel Blog ve Öyküler

ulas ulas C# & ASP.NET Kullanıcı
  • Üyelik 25.07.2016
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Full Stack Developer
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad U** K**
  • Mesajlar 1403
  • Beğeniler 404 / 404
  • Ticaret 18, (%100)
ciplakyazar Freelance çalışan biri ile çalışmayı göze almış ve Skype'tan yazan müşterinin acelesi olduğunu pek sanmıyorum. Kurumsal hizmet kalitesi bekleyeceğini de. Kaldı ki bazen dediğiniz gibi hızlı yanıt vermeme rağmen yanıt alamıyorum.

Müşteri kaçtı diyemiyorum çünkü arada bir Skype'ta kendilerini çevrimiçi görüyorum. Benim şaşırdığım nokta burası, olumlu yada olumsuz bir geri dönüş gelmiyor. Gerçi olumlu yada olumsuz geri dönüş yapılacak bir konu dahi ortada yok iş ile ilgili herhangi bir detay paylaşılmadığı için :)
 

 

technovenue.com

ctnbckci ctnbckci Oku! Kullanıcı
  • Üyelik 03.11.2018
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Bilimci
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad Ç** B**
  • Mesajlar 940
  • Beğeniler 429 / 442
  • Ticaret 2, (%100)
Beklemek en kötüsüdür :) ama bazen müşterilerde aynı anda 2-3 kişiyle konuşuyor. ilk cevap verene yöneliyorlar. Aradığını blunca artık onun gözünde senin bir değerin kalmıyor :) anla ki merhabadan yarım saat sonra tekrar bişey yazdı ozaman. Senden öncekinde aradığını bulamamıştır :)
ulas

kişi bu mesajı beğendi.

İmza!!! Get Closer!
wmaraci
Mersin evden eve nakliyat

ulas ulas C# & ASP.NET Kullanıcı
  • Üyelik 25.07.2016
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Full Stack Developer
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad U** K**
  • Mesajlar 1403
  • Beğeniler 404 / 404
  • Ticaret 18, (%100)
ctnbckci Ne yazık ki haklısınız. Müşterinin bize bağlı olması / sadece bizden alışveriş yapması gibi bir durum söz konusu değil zaten. Fakat yinede en azından niye kapımızı çaldığını açıklasa yeter :)
 

 

technovenue.com
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al