wmaraci reklam

"Merhaba" Deyip Kaçan Müşterinin Amacı Nedir?

25 Mesajlar 2.910 Okunma
wmaraci reklam

TolgaYilmaz TolgaYilmaz Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 29.01.2016
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek Wordpress Developer
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** Y**
  • Mesajlar 909
  • Beğeniler 394 / 399
  • Ticaret 3, (%100)
Hizmet sektörü arkadaşlar... Eşimin butiği var ve bazen orada vakit geçirebiliyorum ve şahit olduklarımı yazsam halinize şükredersiniz :) Kapıdan bakıp daha içeri girmeden geri dönenlerden merhaba dediğinde arkasını dönüp çıkanlara kadar :)
 

 

SMM Panel, Sosyalyuvam, Bayilik Paneli, En Uygun Panel, Takipçi Paneli
reklam

Saffet Saffet Web Hizmetleri Kullanıcı
  • Üyelik 31.10.2015
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** Ö**
  • Mesajlar 966
  • Beğeniler 198 / 326
  • Ticaret 0, (%0)
Çoğu kişide "Nasıl olsa ..." kafası var hizmet sektöründe normal.
ulas

kişi bu mesajı beğendi.

MehmetFazilK MehmetFazilK - Kullanıcı
  • Üyelik 23.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Girişimci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** K**
  • Mesajlar 905
  • Beğeniler 198 / 255
  • Ticaret 30, (%100)
Aynı şekilde bende de şu oluyor merhaba bilgi alabilir miyim uygunsa alacağım bilgi veriliyor geri dönüş bile yok insan nezaketen teşekkür ederim falan der yada konuya PM alabilir miyim diyorlar sonra bir daha geri dönüş falan yok çok sinir bozucu bir durum
ulas

kişi bu mesajı beğendi.

ulas ulas C# & ASP.NET Kullanıcı
  • Üyelik 25.07.2016
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Full Stack Developer
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad U** K**
  • Mesajlar 1403
  • Beğeniler 404 / 404
  • Ticaret 18, (%100)
Seocalismasi Çok garip bir bakış açısı. Otomatik yanıt veriyorum veya vermiyorum, bu onların beni rahatsız ettiği ve zamanımı çaldığı gerçeğini değiştirmiyor.
 

 

technovenue.com
wmaraci

ulas ulas C# & ASP.NET Kullanıcı
  • Üyelik 25.07.2016
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Full Stack Developer
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad U** K**
  • Mesajlar 1403
  • Beğeniler 404 / 404
  • Ticaret 18, (%100)
TolgaYılmaz Gündeme getirmek gerek bu tarz şeyleri, yapanlar kendine çeki düzen verir belki.
TolgaYilmaz

kişi bu mesajı beğendi.

technovenue.com

Seocalismasi Seocalismasi WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 09.08.2019
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek Seo Uzmanı
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** S**
  • Mesajlar 158
  • Beğeniler 4 / 79
  • Ticaret 2, (%100)

ulas2016 adlı üyeden alıntı

Seocalismasi Çok garip bir bakış açısı. Otomatik yanıt veriyorum veya vermiyorum, bu onların beni rahatsız ettiği ve zamanımı çaldığı gerçeğini değiştirmiyor.

Hocam kimin ne müşteriniz olup olamayacağını ne yazıkki kestiremezsiniz.
Şu şekilde izah etmek istedim.
Size bir kişi skypedan merhaba yazdiginda skype merhaba lütfen isteğinizi birkaç kelime ile bildirir misiniz dese sizde size yazan kişinin amacını otomatik olarak anlamış olursunuz.
Aktif olarak skype kullanmıyorum ama ve size ilk defa msj atacak kişiler için skype ta böyle bir özellik varmı onuda bilmiyorum. Siz yaşadığınız problemi yazmışsınız bende sizi bu problemden kurtarabilmek ve bir nebze yardımcı olabilmek için kendi düşünce ve fikrimi yazdım..
Bence mantıklı bir şey olurdu.
 

 

100 Adet Backlink 39 TL - Da ve Pa min.15 | Max.95'dir.

mehmet01 mehmet01 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 12.03.2013
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek ...
  • Konum Adana
  • Ad Soyad M** Ç**
  • Mesajlar 664
  • Beğeniler 327 / 328
  • Ticaret 1, (%100)
Canlı destek sistemleri çok saçma oluyor. Mesela siteye griyorum, "müşteri temsilcilerimiz şuan aktif" diye hemen kendi kendine destek penceresi açılıyor. Bir defasında gercekten çevrimiçi mi diye merhaba yazmiştim ama ne okundu bilgisi var, ne de herhangi bir bekleme mesaji falan. 3dk bekledim sonra kapattim sekmeyi bir daha da girmedim. Yani müşteriyi yönlendirin. Uykusuz olan var, yorgun olan var, acelesi olan var vs..
ulas

kişi bu mesajı beğendi.

GokturkHost GokturkHost gokturkhost.com Kullanıcı
  • Üyelik 07.06.2018
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek İnternet Servis Sağlayıcı
  • Konum Adana
  • Ad Soyad R** S**
  • Mesajlar 94
  • Beğeniler 10 / 16
  • Ticaret 4, (%75)
Son zamanlarda bizde bu durumu fazla yaşıyoruz,özellikle test hizmet isteyip geri dönüş yapmayan gönlü güzel müşterilerimiz.. :)
ulas

kişi bu mesajı beğendi.

Mfa Mfa WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 18.06.2019
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Mezun
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad M** A**
  • Mesajlar 986
  • Beğeniler 304 / 308
  • Ticaret 1, (%100)
Bunun sebebi alışkın olmamak hocam. Ben bile son birkac seneye kadar hiç gerçek canlı destek görmedim sitelerde. Hep bottu, hazır cevaplardı. Her girdiğim sitede zırt pırt çıkıyordu haliyle sinirleniyordum. Tabi son zamanlarda gerçek canlı desteklere denk gelmeye başladım açıkçası gercek mi bot mu diye başlarda ben de yazıyordum sitelerdeki canlı destek bölümüne
 

 

Kreatorn Kreatorn WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 13.07.2017
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek İş Güvenliği Uzmanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 1067
  • Beğeniler 617 / 620
  • Ticaret 7, (%100)
Bu sitede detaylı pm isteyip site linki isteyenlere atıyorum geri olumlu yada olumsuz dönüş olmadığı zaman kendimi kullanılmış gibi hissediyorum :D
ulas

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al