wmaraci reklam

Verdiğimiz fiyat tekliflerine olumsuz da olsa neden dönüş yapılmaz?

5 Mesajlar 4.674 Okunma
pst.net
wmaraci reklam

102236 102236 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 15.02.2019
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 131
  • Beğeniler 16 / 15
  • Ticaret 14, (%100)
Öncelikle konu yanlış yere açıldıysa düzeltilebilir
Sorum şu:

Verdiğimiz fiyat tekliflerine olumsuz da olsa neden dönüş yapılmaz?
Herkes en uyguna işini halletme derdinde buna gerçekten lafım yok bende olsam bunu isterim.
Ama verilen fiyat teklifine olumsuz da olsa geri dönüş yapılmaması da bence iş ahlakına yakışmayan bir davranış.
Nitekim hem sizin mesaj kutunuz boşa dolmuş oluyor hem de biz iş yapan kısım tarafında zaman kaybı oluyor.
Hatta bazen 1-2 gün sonra daha uyguna yaptırmak istediğiniz adam yapamayınca dönüyorsunuz bu seferde biz müsait olamıyoruz..
Lütfen ikili ilişkilerde olumsuzda olsa iş için fiyat teklifi veren arkadaşlara cevap yazın. Hem siz hem onlar mağdur olmasınlar. Gerçekten anlam veremiyorum biz karşıdaki kişiye aynı şeyi yapsak gerçekten hoşunuza gider mi?
Lütfen konu farklı bir yere açılmasın. Sadece düşünce
Haksızmıyım?
turion

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
reklam

berkaycatak berkaycatak Kendi Çapında Geliştirici Kullanıcı
  • Üyelik 15.09.2014
  • Yaş/Cinsiyet 22 / E
  • Meslek Yazılımcı
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad B** Ç**
  • Mesajlar 1242
  • Beğeniler 1278 / 406
  • Ticaret 9, (%100)
Gereğinden çok fazla fiyat teklif edildiğinde genelde cevap vermiyorum ben.
 

 

jorphy jorphy WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 07.01.2020
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek Profesyonel Editör
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** B**
  • Mesajlar 968
  • Beğeniler 101 / 284
  • Ticaret 9, (%100)
1-zaman kaybı olarak görüyorum
2-kişiyi birebir tanımadığınız için "wmaracından gelen herhangi bir teklif" olarak görüldüğünden mütevellit cevap verse de olur, vermese de. muhabbeti uzatmak istemiyorumdur.

3-bir fiyat teklifi verdiğim zaman ben de bi beklenti içerisinde oluyorum fakat sonuç hüsran olunca elbette kırıklık olsa da bu kadar beklenti içerisine girmiyorum.

sizde yanlızca psikolojik bi baskı mevcut, bunu çözmelisiniz. kişisel bir problem yani bu.
 

 

Okeskin Okeskin SUPREMACY Kullanıcı
  • Üyelik 12.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Web
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad O** K**
  • Mesajlar 880
  • Beğeniler 836 / 288
  • Ticaret 18, (%100)
Merhaba, ben ticaretlerin alıcı kısmındaki kişi olarak şöyle düşünüyorum;

1- 2012'den beri buradayım, fiyat teklifi istediğim konularda 'Olumsuz' diye belirttikten sonra karşı taraf yılışık esnaf gibi ısrarcı dönüşler yapıyor. "Neden?" diye sorarak, gereksiz bir mesajlaşma sürecini oluşuyor.
2- Mesajlarda "Olumlu/Olumsuz dönüş bekliyorum" yazmayanlara genelde dönüş yapmıyorum. Bu durumun onlar için önemsiz olduğunu düşünüyorum. Belirtmişse eğer, belirtmeye çalışıyorum.

Fakat, bunu alıcı kısmına lanse etmektense neden kendi teklif sürecinizi iyileştirme yapmıyorsunuz? Nasıl?;

Teklifinize süre koyun. "7 gün geçerlidir, size özel tekliftir" diyerek rezervasyon yapmasını sağlayın. Zaten bunu yazdığınızda yüksek ihtimalle istemiyorsa "Olumsuz" diyecektir. Bana kalırsa süreç bu kadar basit. İyi geceler.
 

 

iyi.
wmaraci
Mersin evden eve nakliyat

yilmaz70 yilmaz70 Güzel olacak Kullanıcı
  • Üyelik 03.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 53 / E
  • Meslek Web Tasarım
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad D** K**
  • Mesajlar 4766
  • Beğeniler 3155 / 3156
  • Ticaret 12, (%100)
Hiç dönüş yapmayan ama uzun bir süre sonra bir daha yazan kişiye asla cevap vermiyorum. Bu onun anlayacağı bir dil oluyor zaten.

Olumlu/olumsuz dönüş yapılmasından yanayım her zaman. Pahalı dersin vs yalana da gerek yok ki. Ne ise onu yazarsın olur biter. Alt tarafı bir veya bir kaç ''cümle'' yazacaksın.

Şunu iyi anlamalıyız; nasıl müşteri iş yaptıracağı kişiyi seçme hakkına sahip ise bizler de müşteri seçme hakkına sahibiz.

Neden işimi yapmıyorsun diye soran bile oldu bana. Yapmıyorum derken nedenlerini de izah ettim o kişilere. Neden yalan konuşalım ki?

Bu konu ''kişisel bir problem'' ya da ''basit bir süreç'' değildir.

Herkesin kendine göre bir programı var.

En basiti birine iş yapıyorsunuz; size bir şey yazıyor ve anında cevap bekliyor. Ama siz ona bir şey sorduğunuzda, keyfine göre canı istediği zaman cevap veriyor.

Müşteri bizim sahibimiz değil kimse kusura bakmasın.

Az nezaket, az empati.
VolkanYildiz turion 102236

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al